Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-12, 21:21   #8
davve d
MHRF-Besiktningsman

davve ds avatar

Medlemsdatum: Sep 2007
Namn: David W
Från: Norrtälje
Kör: Mondeo -16 Focus RS Edition -18
Yrke: Röris
Medlemsnummer: 17

Validerad annonsör

davve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alla
Citat:
Ursprungligen postat av Järnkaminen Visa inlägg
Ser fram emot att få ta en närmare titt på den här. Hade gärna haft en att pryda min uppfart och få stilla suget i mina tunga högerfot .

Är den allt du hade hoppats på vad gäller komfort, prestanda, vägegenskaper och så vidare?

Blev lite nyfiken på dina gamla Cosworthar, tror inte jag sett dem. Har du några bilder kvar?
Det får du gärna göra, Elmia ligger väl närmast. Den är enkel att stilla suget i högerfoten med, ska bli kul att få testa på allvar

Lever upp till alla förväntningar jag/familjen hade. Det enda jag kan önska vore att förbrukningen låg kring halvlitern

Finns tre bilder i galleriet du når via min profil på mina gamla Cosworthar. Mer bilder och info finns på https://www.garaget.org/davve_d/

Ford Focus RS Edition 2018
davve d är inte uppkopplad   Svara med citat