Visa ett inlägg
Gammal 2017-02-18, 08:46   #64
RickardEM
Ordförande

RickardEMs avatar

Medlemsdatum: Aug 2003
Namn: Rickard Ribbing
Från: Gyttorp
Kör: Ka -97, Transit -98 & 01, Kuga -12, Taunus -66
Yrke: Elektriker
Medlemsnummer: 56

Validerad annonsör

RickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitlig
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy86 Visa inlägg
Bra där! Måste vara fantastiskt kul att köra den där. Kan tänka mig att det är riktig gocartkänsla i den

Var inne å kikade på Hondaklubben, som jag förstod så är det Mantorp 30 april som är första träffen? Får du ihop den tills dess?

Mvh Jimmy
Tack, det lilla jag har provkört den med den "nya" motorn så pinnar den på ganska bra och väghållningen hoppas jag är ganska oförändrad trots lite mer vikt över framhjulen. Låter en del inuti så det gör säkert en del för fartkänslan iofs.

Stämmer bra det, en inbjudan borde komma ut snart angående banträffen. Hinner nog inte besikta den tills dess men jag tänkte göra premiärturen på Lunda den 18:e juni.

\Rickard