Visa ett inlägg
Gammal 2006-06-11, 13:06   #36
therealpinto
Medlem

therealpintos avatar

Medlemsdatum: Jul 2003
Namn: Gustaf Ulander
Från: Kåge, Norrland
Kör: Capri Turbo, Capri, Cortina, Kuga, Focus, inte XR4x4 (snyft!)
Yrke: Projektledare
Medlemsnummer: 37

Validerad annonsör

therealpinto +1500 Omtyckt av allatherealpinto +1500 Omtyckt av allatherealpinto +1500 Omtyckt av allatherealpinto +1500 Omtyckt av allatherealpinto +1500 Omtyckt av allatherealpinto +1500 Omtyckt av allatherealpinto +1500 Omtyckt av allatherealpinto +1500 Omtyckt av allatherealpinto +1500 Omtyckt av allatherealpinto +1500 Omtyckt av allatherealpinto +1500 Omtyckt av alla
Skicka ett meddelande via ICQ till therealpinto
Ja, just nu går den inte alls så bra som den borde. Flera mindre (förhoppningsvis) fel samverkar så det blir inte alls den effekt jag borde ha. Mappningen är fel (för stora spridare och jag har inte hunnit hitta rätt mappning på maxlast), dessutom läcker det i en tryckslang.

Tillsammans med enorma problem med studsande bakhjul blev EDPS i Piteå ingen framgång alls, det som är positivt är väl att bilen ändå höll ihop. Men lådan sjunger på sista versen (och den är ganska gäll med skärande toner...). Dags att byta, tur att en "ny" låda ligger i just en låda och väntar.

Bilder kan vi väl bjuda på i alla fall, länkar till Bylles foton:

Nya däck är beställda (mjukare sida, bör funka bättre utan studs) men jag tror också på längre och mjukare fjädrar bak. Funkar inte det så vete sjutton...

/Gustaf

Senast redigerad av therealpinto den 2006-06-11 klockan 13:13.
therealpinto är inte uppkopplad   Svara med citat