Ford Club Sweden

Gå tillbaka   Ford Club Sweden > Ford Club Sweden - Forum > B-MAX/Fiesta/Fusion/Ka/EcoSport/Puma

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-10-16, 00:28   #1
bernito
Registered User

Medlemsdatum: Aug 2019
Namn: bernitojohansson
Från: Växjö
Kör: Ford Ka

bernito +10 Det börjar arta sig
Säkringsbekymmer Ford Ka

Hej jag har en Ford Ka årsm. 2000 miltal 7000 Besiktad utan anmärkning, Den bara tvärdog sen nu efter så smäller den säkringen som är till Ignition och Luftkondisionering Nr: 17 / 10Amp direkt jag slår på tändningen .. Någon som vet något om detta.. väldigt fin i övrigt med all el och Elefantmödis/ Vinylcab/El .. Halv AC eller vad det kallas... Elrutor.. M.v.h Bernito
bernito är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 23:27   #2
RickardEM
Ordförande

RickardEMs avatar

Medlemsdatum: Aug 2003
Namn: Rickard Ribbing
Från: Gyttorp
Kör: Ka -97, Transit -98 & 01, Kuga -12, Taunus -66
Yrke: Elektriker
Medlemsnummer: 56

Validerad annonsör

RickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitlig
Citat:
Ursprungligen postat av bernito Visa inlägg
Hej jag har en Ford Ka årsm. 2000 miltal 7000 Besiktad utan anmärkning, Den bara tvärdog sen nu efter så smäller den säkringen som är till Ignition och Luftkondisionering Nr: 17 / 10Amp direkt jag slår på tändningen .. Någon som vet något om detta.. väldigt fin i övrigt med all el och Elefantmödis/ Vinylcab/El .. Halv AC eller vad det kallas... Elrutor.. M.v.h Bernito
Hur ser kablaget/kontakten ut till AC-kompressorn?

\Rickard

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:44.