Ford Club Sweden

Gå tillbaka   Ford Club Sweden > Ford Club Sweden - Forum > Banträffar, utställningar och evenemang

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-07-15, 21:14   #16
RickardEM
Ordförande

RickardEMs avatar

Medlemsdatum: Aug 2003
Namn: Rickard Ribbing
Från: Gyttorp
Kör: Ka -97, Transit -98 & 01, Kuga -12, Taunus -66
Yrke: Elektriker
Medlemsnummer: 56

Validerad annonsör

RickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitligRickardEM +1000 Omtänksam och pålitlig
Hade en toppendag jag med, tusen tack till alla som ställde upp på ett eller annat sätt under dagen!

Stämmer bra att det var 53 stycken bilar besiktade, av dem så var 21 stycken fordar om jag räknat rätt.

Stor tumme upp till Ford som var där med Mustang Bullitt och nya Focus ST som precis hann bli klar inför träffen.

\Rickard
Gammal 2019-07-17, 19:19   #17
zowix
Styrelse

zowixs avatar

Medlemsdatum: Mar 2015
Namn: Björn B
Från: Gävle
Kör: Fiesta ST+ -15
Yrke: Lastbilschaffis
Medlemsnummer: 321

zowix +100 Börjar känna sig hemmazowix +100 Börjar känna sig hemma
Håller med alla att det var en kanondag.

Gjorde inga bra tider med min bil. Men med Rickards Ka så blev det personbästa på 1.31.90 och första gången jag provade den. Så det var lätt att få personbästa. Höhö
Var riktigt skoj att köra, kändes som det gick i dubbla farten än vad det faktiskt gjorde. Saknade en varvräknare, så var rätt vilsen vilken växel man skulle ha, och att stolen satt fast i ett läge.

Men skitskoj var det i vilket fall, stort tack för lånet av bilen och gästvänligheten för boendet.

Citat:
Ursprungligen postat av Madelene Visa inlägg
Jag instämmer med David. Kanonväder och fin stämning. Folk är hjälpsamma och glatt inställda. Vill passa på att säga tack för uppmuntran. Vågade mig ut på banan själv, i alla fall några varv och det är tack vare ert påhejande och fina inställning. Ökade väl på procentsatser av kvinnliga förare ganska mycket. Synd att inte fler tjejer vågar prova.

Tog lite bilder under förmiddagen. Sen orkade jag inte stå i solen längre. De kommer när gubben hunnit kolla.

Tack för en bra dag.

/Madde
Riktigt skoj att du vågade ut till slut, hoppas på att du fått blodadtand och vill få igång din Ford Puma som jag skymtade i garaget.

Fiesta ST 2015
http://www.garaget.org/?car=376787
zowix är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 09:52   #18
Dzettervall
Medlem

Medlemsdatum: Mar 2014
Namn: Daniel Zettervall
Från: Stockholm
Kör: Focus St
Medlemsnummer: 300

Dzettervall +10 Det börjar arta sig
Citat:
Ursprungligen postat av MalZon Visa inlägg

Har du någon info om den där kärran? Annars så är det hög tid att lägga upp en projekttråd här: http://www.fordclubsweden.se/forum/f...splay.php?f=26

Mvh Jonas
Massvis med info, ska försöka mig på en projekttråd om jag lyckas få in bilder.
Dzettervall är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 09:57   #19
davve d
MHRF-Besiktningsman

davve ds avatar

Medlemsdatum: Sep 2007
Namn: David W
Från: Norrtälje
Kör: Mondeo -16 Focus RS Edition -18
Yrke: Röris
Medlemsnummer: 17

Validerad annonsör

davve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alla
Citat:
Ursprungligen postat av Dzettervall Visa inlägg
Massvis med info, ska försöka mig på en projekttråd om jag lyckas få in bilder.
Det ser vi fram emot, grymt fint bygge

Kul reportage i Bilsport med

Ford Focus RS Edition 2018
davve d är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-07-23, 12:53   #20
Madelene
Medlem

Madelenes avatar

Medlemsdatum: Nov 2012
Namn: Madelene Ribbing
Från: Vedevåg
Kör: Ford Kuga, Ford Focus, Ford Fiesta
Yrke: Bibliotekarie
Medlemsnummer: 377

Madelene +10 Det börjar arta sig
Citat:
Ursprungligen postat av zowix Visa inlägg
Håller med alla att det var en kanondag.

Gjorde inga bra tider med min bil. Men med Rickards Ka så blev det personbästa på 1.31.90 och första gången jag provade den. Så det var lätt att få personbästa. Höhö
Var riktigt skoj att köra, kändes som det gick i dubbla farten än vad det faktiskt gjorde. Saknade en varvräknare, så var rätt vilsen vilken växel man skulle ha, och att stolen satt fast i ett läge.

Men skitskoj var det i vilket fall, stort tack för lånet av bilen och gästvänligheten för boendet.

Riktigt skoj att du vågade ut till slut, hoppas på att du fått blodadtand och vill få igång din Ford Puma som jag skymtade i garaget.

Jo då. Med tiden så. Det är inte så mycket upp till mig, då jag inte kan meka. Den står i kö i Rickards projektlista.
Madelene är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:52.