Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-10, 22:18   #102
Cossy_Calle
Registered User

Cossy_Calles avatar

Medlemsdatum: okt 2003
Namn: Carl-Johan Andersson
Från: Lidköping
Kör: RS Ford
Yrke: Svartflaggare

Donator

Cossy_Calle +1000 Omtänksam och pålitligCossy_Calle +1000 Omtänksam och pålitligCossy_Calle +1000 Omtänksam och pålitligCossy_Calle +1000 Omtänksam och pålitligCossy_Calle +1000 Omtänksam och pålitligCossy_Calle +1000 Omtänksam och pålitligCossy_Calle +1000 Omtänksam och pålitligCossy_Calle +1000 Omtänksam och pålitligCossy_Calle +1000 Omtänksam och pålitligCossy_Calle +1000 Omtänksam och pålitlig
Ser ut som alla orginal RS.
Kommer lite grejor till den i veckan. så kanske en tråd.

Ja bruksvärdet håller jag också hårt i vill kunna åka i den utan att tröttna och ta saaben istället.
Vill hålla den så orginal det bara går.
hoppas på att ha ca 260 i min i sommar. så dom bör väl gå ganska lika på rakorna, sen försvinner ju du som ett sträck i kurvorna

Citat:
Ursprungligen postat av Fredin Visa inlägg
Hej. Jo jag hörde att du handlat. Gött.
Ska bli kul att rejsa lite den 12 alltså. Planerar att köra helt orginal då, förrutom R-däck. Få se hur jämna bilarna är då.

Jo till utseende är hon lite hög. Men vill inte sabba nåt. Läste att sänkningssatsen som finns är sämre väghållning än orginal. Åker orginal ett tag så får vi se. Det finns KW ben att handla men då försvinner så mycket bruksvärde tycker jag så jag väntar lite.

Edit. Bilder på din Calle? Ny tråd?