Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-28, 18:05   #120
Jimmy86
Medlem

Medlemsdatum: jun 2013
Namn: Jimmy
Från: Kalmar
Kör: Sierra
Yrke: Bilplåtslagare sen 10 år
Medlemsnummer: 357

Jimmy86 +400 Tillför mycketJimmy86 +400 Tillför mycketJimmy86 +400 Tillför mycketJimmy86 +400 Tillför mycketJimmy86 +400 Tillför mycket
Citat:
Ursprungligen postat av Fredin Visa inlägg
Kul att man kan inspirera nån. Hehe.
Nja, blev bara 2 körningar 2018. Avsluta med timeattack tävling på kinnekulle. Ok resultat. Halvsekund från personbästa, och slutade 4.
2019 blir nog inte heller så mycket körning för mig. Men uppgraderar motorn en del.
Ny turbo, nytt grenrör, nytt insug, nya spridare och E85, hoppas kunna plocka 700hk ur den. Sen spånar jag på bredare bakdäck. Men svårt att bredda en 4 dörrars kaross så det blir snyggt. Vi får se.

Skickat från min F8131 via Tapatalk
Vilken timeattackserie körde du? Förmodar att du var wildcard om du inte körde hela säsongen. Har en polare som åker timeattacknu.se/ med sin civic. Kinnekulle var den enda tävlingen jag inte var på. Tycker det är ett väldigt trevligt upplägg på timeattack överlag. Är lite sugen men både jag å bilen är för slöa ännu

Jo lättare på min cupe att lösa det. Hur breda däck har du idag? Jag åker 225or runtom men fram är det på gränsen att det går in, du har ju dock "justerat" dina skärmar. Har ju jag med å andra sidan, valsat iaf 10-15mm.

Får man fråga vad du åker för fjäderhårdheter? Nu har ju du skitballa dämpare och slicks men kan ju ge ett hum om vart jag ligger. Förmodar iaf att du åker lite mjukare bak än fram.

ja, mycket frågor blev det.....

// Jimmy
Jimmy86 är inte uppkopplad   Svara med citat