Välkommen till vårt uppdaterade forum!
Klubbens forum har fått sig en välbehövlig uppfräschning och vi hoppas att du snart känner dig som hemma här igen.
Tveka inte att lämna eventuella synpunkter eller ideér till oss, mer information hittar du här: LÄNK

Lösenord
Inga lösenord har kunnats flyttas med då de är krypterade. Tryck bara på knappen "Jag har glömt mitt lösenord" när du loggar in och följ instruktionerna för att ange det igen.
Behöver du ändra din e-postadress så skicka ett meddelande till info@fordclubsweden.se med ditt användarnamn samt gamla och nya e-postadressen.

MVH,
Styrelsen i Ford Club Sweden

fin ford probe

Allmänna diskussioner (ej teknik) om bilar, motorer och allt däromkring.
pelleracing
Nybörjare
Namn: pelle petersson
Kör: ford probe

fin ford probe

Inläggav pelleracing » mån maj 05, 2014 8:11 pm

har en fin ford probe 2,5 årsm 93 .16900 mil.besad året ut ua.nyservad motor-underede .bra däck.orginalbil.skulle annonsera ut den till försäljn pga sjukdom.och för 3 dagar sen så startade bilen inte...säkringen till bränslepump var gången .har gjort en del felsök.så fort man byter säkring så går den vid tillslag av tändning!nu ger jag upp:banghead: .klarar inte greja längre pga sjukdom. är det någon som vill köpa en välhållen original ford probe med ett fel.allt fungerar annars o gått toppen i 3 sommrar (ej vinterkörd) utan problem .emaila mig o jag skickar ett par bilder o ge mig ett skambud o bilen kan bli din.ps. bilen är avstäld sen igår..bilen finns i Rödeby-karlskrona.email [email]pelleracing@hotmail.com