Nurburgring 2010
- buellmannen
- Veteran
- Namn: Johan Sunde
- Kör: Fiesta ST-05/Buell S1 White lightning 98-Modified
Nurburgring 2010
Hej alla.
Har funderingar om att dra ihop en tripp till Nurburgring till sommaren (eller lämplig tidspunkt)
Kunde ju vara kul å dra ner ett gäng blandade Fordar å köra lite.Jag var där för första gången i mitt liv i höstas, och det gav blodad tand kan jag säga.
Tänkte göra en liten intressekoll å se vilka som kunde vara sugna på en grym helg.
Har funderingar om att dra ihop en tripp till Nurburgring till sommaren (eller lämplig tidspunkt)
Kunde ju vara kul å dra ner ett gäng blandade Fordar å köra lite.Jag var där för första gången i mitt liv i höstas, och det gav blodad tand kan jag säga.
Tänkte göra en liten intressekoll å se vilka som kunde vara sugna på en grym helg.
-
- Veteran
- Namn: Tobias A
- Kör: lugnt...
- Kontakt:
- buellmannen
- Veteran
- Namn: Johan Sunde
- Kör: Fiesta ST-05/Buell S1 White lightning 98-Modified
Den gången jag var nere tror jag det gick på 7-8000 ungefär..men då unnade vi oss lite med, är övertygad om att det går att få ner kostnaderna lite...Inte snitta 180 km/h på väg ner är väl en väg..Sen läste jag på rejsa att det går att få tag i billigt boende genom en person där med.
Man får ju se det som en liten semester + en upplevelse man inte vill missa...Bara stämningen därnere är ju speciell..Å att sen köra världens kanske mest mytomspunna bana är ju inte fel..
Finns säkert fler som har bra prisexempel som vart därnere en del.
Man får ju se det som en liten semester + en upplevelse man inte vill missa...Bara stämningen därnere är ju speciell..Å att sen köra världens kanske mest mytomspunna bana är ju inte fel..
Finns säkert fler som har bra prisexempel som vart därnere en del.
- Mr C
- Veteran
- Namn: Christoffer
- Kör: Mondeo 3.0
- Medlemsnummer: 179
Fiestan är nog helt ok. Eller så flyger man ner och hyr en Swift.
http://www.rent4ring.de/
Flyg kostar ca 900 kr ToR om man bokar i goood tid.
http://www.rent4ring.de/
Flyg kostar ca 900 kr ToR om man bokar i goood tid.