Vem var det i Focus RS tråden.
- C
- Legend
- Namn: Christian L
- Kör: 458
Vem var det i Focus RS tråden.
Tja!
Eftersom det har börjat bli fler och fler bilar i landet nu så startar jag en tråd om detta.
Börjar me att fråga om personen som körde en Focus RS Grön i Täby på påfarten norrortsleden mot Sollentuna idag ca kl 08:20 finns här. Såg tyvärr ej vilka fälgar eller regnr det var. Körde våran vita Focus RS men den såg du nog inte för du tittade inte åt det hållet.
mvh C
Eftersom det har börjat bli fler och fler bilar i landet nu så startar jag en tråd om detta.
Börjar me att fråga om personen som körde en Focus RS Grön i Täby på påfarten norrortsleden mot Sollentuna idag ca kl 08:20 finns här. Såg tyvärr ej vilka fälgar eller regnr det var. Körde våran vita Focus RS men den såg du nog inte för du tittade inte åt det hållet.
mvh C
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS
- fordmaffian
- Legend
- Namn: Robert Åhlin
- Kör: Ford scorpio -92, scorpio -96, scorpio -89 och ford granada cupé -72
Är de någon som vet om en vit rs i varberg? såg en där ifrån tåget när man skulle åka upp till värmland i tisdagsC skrev:Tja!
mvh C
The show must go on..
De var bättre förr när man kunde skruva själv
...
kör dagligen onykter..... scorpio 2.3 konverterad till e85

De var bättre förr när man kunde skruva själv

kör dagligen onykter..... scorpio 2.3 konverterad till e85
-
- Erfaren
- Namn: Per T
- Kör: Focus RS mkII
Läste har jag för mig i den stora ford focus rs 2009-tråden att det är en firmabil för någon på bilia. Reserverar mig dock för att jag kan minnas fel...fordmaffian skrev:Är de någon som vet om en vit rs i varberg? såg en där ifrån tåget när man skulle åka upp till värmland i tisdags
Det kommer gå en grön RS i varberg till våren/sommaren iaf, min!

- fordmaffian
- Legend
- Namn: Robert Åhlin
- Kör: Ford scorpio -92, scorpio -96, scorpio -89 och ford granada cupé -72
-
- Erfaren
- Namn: Per T
- Kör: Focus RS mkII
Hoppas få den i mars/april...fordmaffian skrev:ah se där ja :P hoppas jag får se din medblir de till sommaren då?
Får kanske ringa försäljaren nästa vecka och höra om han vet något om min bil, den skulle byggas nu i februari.
Så enligt försäljaren kommer den väl när det blir barmark, men med all snö som kommer ner nu så blir det väl inte innan juni...

Edit:
Sökte i tråden efter den vita RS:en och det är en på vbg bildepot som har den som firmabil.
- MalZon
- Legend
- Namn: Jonas Malm
- Kör: Sierra Cosworth 4x4, Kuga TDCI, P100, Taunus GXL
- Medlemsnummer: 79
- Kontakt:

Såg en vit RS igår i Alvesta utanför lokala Volvohandlaren där.
Mvh Jonas
Mvh Jonas
FORD CLUB SWEDEN – Styrelseledamot - Moderator
[ 60fot: 1,69s 201m: 7,04s - 168,80km 402m: 10,78s - 214,88km ]
[ Ford Sierra RS Cosworth 4x4 ]-[ @MalZonCossie - Bilpedanten.com ]
" Quote CossieRich: Ah yes. What i meant to say was - boost rules, but breaks things "
[ 60fot: 1,69s 201m: 7,04s - 168,80km 402m: 10,78s - 214,88km ]
[ Ford Sierra RS Cosworth 4x4 ]-[ @MalZonCossie - Bilpedanten.com ]
" Quote CossieRich: Ah yes. What i meant to say was - boost rules, but breaks things "
-
- Erfaren
- Namn: Patrik W
- Kör: Focus RS MKII
4 minstdibbe skrev:Inte jag iaf. Har räknat till 3 gröna rs utöver min i stockholmsområdet än så länge. Rätt roligt att se en likadan ute på vägarna när man jämt tror att man är ensam om en sån underbar bil hehe.

Jag, du, min granne, en av mekanikerna på Upplands Motor.
Edit: fan va nice att man har ögon att läsa med..... Aja min slutsats bekräftade ju bara din.

-
- Veteran
- Namn: Nenad Damevski Ringdahl
- Kör: Sierra Cosworth 4x4 -92
vem var det focus rs
Smög en fin illgrön focus rs på parkeringen