Ford Club Sweden

Gå tillbaka   Ford Club Sweden > Ford Club Sweden - Forum > Banträffar, utställningar och evenemang

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-01-05, 19:29   #1
Bigman
Guest

Körskola

Hej!

En racingskola i samband med en banträff?

Jag har inte varit med om någon banträff ännu, så jag vet inte hur det brukar vara upplagt.

Men att lära sig hantera en högprestandabil borde vara något som alla är intresserade av.

Eller?

MVH
Larsson
  Svara med citat
Gammal 2004-01-05, 19:39   #2
C
Registered User

Cs avatar

Medlemsdatum: jul 2003
Namn: Christian L
Från: Sverige
Kör: 458

Validerad annonsör

C +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitlig
vi har redan haft uppe det på förslag i styrelsen senast i går faktiskt... finns kanske chans att vi har det på gelleråsen men jag vill inte lova något... mycket måste klaffa för det...

mvh C

X-ordis FMCS
C är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-01-12, 13:03   #3
svanen
The one and only - svanen

svanens avatar

Medlemsdatum: aug 2003
Namn: Nichlas.S
Från: Stockholm
Kör: Cosworth rwd
Yrke: hoppar fallskärm utan skärm

svanen +10 Det börjar arta sig
vem räcker upp handen för att låna ut sin surt ihopslantade sportbil till nybörjare som sliiiirar på kopplingen?

RWD COSWORTH

Nicke 0762271340
svanen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-01-14, 13:57   #4
C
Registered User

Cs avatar

Medlemsdatum: jul 2003
Namn: Christian L
Från: Sverige
Kör: 458

Validerad annonsör

C +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitligC +1000 Omtänksam och pålitlig
Citat:
Originally posted by svanen
vem räcker upp handen för att låna ut sin surt ihopslantade sportbil till nybörjare som sliiiirar på kopplingen?
hu? nu fattar jag inget... kör inte du cossie?

faktiskt så är det bra at börja i en långsammare bil på banan om man är nybörjare så man lär sig bättre att få flyt igenom kurvorna och hittar apex... jag kommer tyvärr inte köra cossie i år då den ska byggas om för mycket så det blir en långsammare bil och jag kommer attt lära mig satan... detta år att till för att lära sig mer än man redan kan vad mig beträffar...

/C

X-ordis FMCS
C är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:09.