Till alla forumsanvändare

Har du frågor/funderingar rörande Ford Club Sweden och vårat Internetforum, så kan du få ditt svar här.
Focus RS
Legend
Namn: Per-Anders G
Kör: Ford
Medlemsnummer: 3

Till alla forumsanvändare

Inlägg av Focus RS »

Hej!

Då jag kollat runt lite bland Era användarprofiler så ser jag att väldigt många verkar använda sig av "visitor messages" istället för "private messages" då de skickar meddelanden emellan sig?!

Visitor message:
- Lagras i mottagarens profil och är synliga för alla som besöker profilen.

Private message:
- Privat meddelande (även kallat PM) som hamnar i mottagarens inkorg och kan då endast läsas av mottagaren.

Jag vill bara upplysa Er om att kolla in Er profil och se fall Ni missat något besöksmeddelande och på samma gång radera bort dem ifall de var privata. Jag får väldigt många PM där folk klagar på att meddelanden kommer bort och i 100% av fallen så beror det på att meddelandet skickats som "visitor" istället för "private"... ;)

Bara en tanke...

:grouphug:

/Per-Anders.

PS. Jag vill även passa på och tipsa alla om knappen "New Posts" i översta menyraden. En mycket bra knapp för de som inte vill missa de senaste inlagda posterna på forumet... ;) DS.

Focus RS
Legend
Namn: Per-Anders G
Kör: Ford
Medlemsnummer: 3

Inlägg av Focus RS »

Hej på Er!

Jag vill än en gång påminna Er om att det finns två typer av meddelanden. Jag har sett många profiler där det finns besöksmeddelanden som med all säkerhet från början var tänkta som privata meddelanden. Bara så att Ni inte blir sura ifall mottagaren inte svarar och i själva verket inte observerat Ert meddelande... ;)

/Per-Anders.

Skriv svar