Nytt medlemsår

Har du frågor/funderingar rörande Ford Club Sweden och vårat Internetforum, så kan du få ditt svar här.
Focus RS
Legend
Namn: Per-Anders G
Kör: Ford
Medlemsnummer: 3

Nytt medlemsår

Inlägg av Focus RS »

Hej på Er!

Då jag får en hel del förfrågningar kring medlemskap och medlemsår 2010 så tänkte jag bara informera om att vi i styrelsen håller i skrivande stund på att slutför det sista innan medlemsbrev skickas ut till alla befintliga medlemmar och vi återigen öppnar upp för medlemsregistrering och säsong 2010. Räkna med en vecka eller två innan vi är "back on track". Utan att säga allt för mycket så tror jag att det kommer att vara värt väntan... ;)

Bara så att Ni vet...

/Per-Anders.

Användarvisningsbild
C
Legend
Namn: Christian L
Kör: 458

Inlägg av C »

Vi vet att det ALLTID är värt väntan! Ser fram emot 2010!
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.

X-ordis FMCS

Focus RS
Legend

Inlägg av Focus RS »

Bara en liten uppdatering om vad som händer...

Inom kort (så fort vårt tryckeri är klart) så kommer ett medlemsbrev att skickas ut till alla befintliga medlemmar med information kring säsong 2010. I samband med detta så öppnar vi officiellt upp medlemsinsläppet (en del har redan betalat in för 2010, men detta är naturligtvis inget problem) och kommer då att publicera all nödvändig/intressant information på startsidan och här i forumet med...

Vid årsskiftet så uppdaterar vi medlemsstatus på alla, vilket kan vara bra att veta om man har en pågående projekttråd eller liknande!

:invasion:

Happy new year!

/Per-Anders.

Focus RS
Legend

Inlägg av Focus RS »

*Uppdatering*

Strax innan Jul så trycktes bokstavligen 125st medlemsbrev ner i brevlådan. Dessa bör vara framme innan Nyår och i och med detta så öppnas medlemsår 2010 officiellt upp och vi kommer att uppdatera här och på startsidan med aktuell information. Bara så att Ni vet... ;)

Väl mött!

/Per-Anders.

Användarvisningsbild
Halling
Veteran
Namn: Jon Halling
Kör: ST220

Inlägg av Halling »

Får jag framföra en liten kritik mot att infon om inbetalning som skickades ut inte var helt glasklar. Det stod i en liten PS i slutet att man kunde förnya medlemsskapet. Kunde varit större text i början om att "Nu måste du betala årsavgiften för 2010 senast xxxx-xx-xx" och gärna ett inbetalningskort också.

Personligen samlar jag alla inbetalningskort på kylskåpet och betalar allt den sista i månaden. Inget inbetalningskort... Tja, ni fattar... Nu såg utskicket mera ut som lite allmän info och riskerade att hamna i högen med diverse annan info, medlemstidningar och klubblad från olika föreningar som man tänker sig att man ska läsa senare (och sen slänger när man panikstädar inför något besök).

Det är ju synd om vi skulle tappa bara en enda medlem pga att någon helt enkelt missat infon. Men på måndag är det löning, då betalar jag i alla fall! :starter:
Skål på er, och krama varandra i trafiken! :beerchug:

Användarvisningsbild
root
Veteran
Namn: Ulf Skogström
Kör: Focus RS mk3 -16, Focus RS mk2 -09, Volvo 855 -94
Medlemsnummer: 21

Inlägg av root »

Hej Jon

Tack för dina påpekanden!
Konstruktiv kritik tas alltid i beaktning.
Vi ska tänka på detta inför nästa års utskick.

Välkommen som medlem 2010! :starter:

/ulf

Skriv svar