Uppdaterad medlemslista 2010

Har du frågor/funderingar rörande Ford Club Sweden och vårat Internetforum, så kan du få ditt svar här.
Focus RS
Legend
Namn: Per-Anders G
Kör: Ford
Medlemsnummer: 3

Uppdaterad medlemslista 2010

Inlägg av Focus RS »

Hej!

Då önskemål kommit in om att vi inte skall publicera efternamn i vår officiella medlemslista så har Fredrik och jag uppdaterat denna nu => Medlemslista 2010

På detta sätt så följer medlemslistan vår namnkonvention som gäller för våra forumsprofiler (se Ford Club Sweden - FORUMSREGLER för mera information) och gör det kanske lite krångligare för obehöriga att finna respektives hemadress och så. Men självklart så har vi denna information om det skulle krävas i något fall...
4 Namn och stad i profil
Alla forumsanvändare ska ha sitt namn angivet i sin profil (minimum är förnamn plus initialen i ditt efternamn, men ange gärna för- och efternamn). Du måste kunna stå för vem du är och vad du skriver på Ford Club Sweden forum. Ditt hemland räknas inte som bostadsort, utan ange staden du bor i eller närmsta större ort.
Vi har även lagt till forumsnamn i medlemslistan för bättre/lättare/snabbare kontakt. På vissa medlemmar så står det forumsnamn saknas. Detta beror på att personen i fråga inte är registrerad här på forumet eller helt enkelt har missat att ange det på medlemsblanketten. Om någon vill uppdatera denna information så är det bara att skicka ett PM till mig så fixar jag det...

Väl mött!

:grouphug:

/Per-Anders.