Ny forumsansvarig!
- Persson
- Legend
- Namn: Peter Persson
- Kör: mest traktor
- Kontakt:
Ny forumsansvarig!
Efter 6 år som ansvarig för forumet känner jag att det är dax att kasta in handduken, jag har varit rätt osynlig det sista halvåret och nu är det dax att Johan "Järnkaminen" tar över ansvaret för forumet.
Jag tackar för mej och önskar Johan lycka till!
Jag tackar för mej och önskar Johan lycka till!
- Järnkaminen
- Legend
- Namn: Johan Mejenqvist
- Kör: Fiesta ST 200 MK8
- Medlemsnummer: 295
Tack så mycket! Och tack för din tid Peter, helt ärligt inte den lättaste kostymen att fylla.
Tänkte presentera mig lite då alla inte vet alls vem jag är och de flesta inte känner mig privat.
Johan Mejenquist heter jag, 23år gammal. Bor i Nissafors en liten ort utanför Gnosjö i Småland. Bor i en villa tillsammans med min Sambo och våran nu tre månader gamla dotter och en bonusdotter på snart sju år
. Arbetar som verktygsmakare på en liten verktygsfirma i Gnosjö.
Bil och Ford-intresset är gammalt. Ford var i princip det enda märket under uppväxten, speciellt Granada.
Varit moderator här i drygt ett år vill jag minnas och funnits på forumet sedan 2005. Och enligt min sambo är det näst intill för mycket tid som spenderas här, dock lite mindre nu med en familj att tänka på
.
Ja det var så mycket jag kom på och hann med att skriva nu.
Har folk synpunkter på forumet eller ideér tar jag tacksamt emot uppslag som vi ansvariga kan diskutera.
Jag hoppas alla ska bli nöjda med mig, men tror ingen kommer märka någon större skillnad mellan mig och Peter
.
Tänkte presentera mig lite då alla inte vet alls vem jag är och de flesta inte känner mig privat.
Johan Mejenquist heter jag, 23år gammal. Bor i Nissafors en liten ort utanför Gnosjö i Småland. Bor i en villa tillsammans med min Sambo och våran nu tre månader gamla dotter och en bonusdotter på snart sju år
Bil och Ford-intresset är gammalt. Ford var i princip det enda märket under uppväxten, speciellt Granada.