Välkommen till vårt uppdaterade forum!
Klubbens forum har fått sig en välbehövlig uppfräschning och vi hoppas att du snart känner dig som hemma här igen.
Tveka inte att lämna eventuella synpunkter eller ideér till oss, mer information hittar du här: LÄNK

Lösenord
Inga lösenord har kunnats flyttas med då de är krypterade. Tryck bara på knappen "Jag har glömt mitt lösenord" när du loggar in och följ instruktionerna för att ange det igen.
Behöver du ändra din e-postadress så skicka ett meddelande till info@fordclubsweden.se med ditt användarnamn samt gamla och nya e-postadressen.

MVH,
Styrelsen i Ford Club Sweden

Skickat in medlemskap

Har du frågor/funderingar rörande Ford Club Sweden och vårat Internetforum, så kan du få ditt svar här.
Användarvisningsbild
patrikwa
Erfaren
Namn: Patrik Wall
Kör: Focus ST 2.5T 2006
Medlemsnummer: 348

Skickat in medlemskap

Inläggav patrikwa » mån jan 11, 2016 12:18 pm

Tjenare!
Jag skickade in pengar samt ett brev med ifylld blankett samt kopia på körkortet, som beskrivet på hur-man-blir-medlem-tråden. Pengarna skickades 2015-11-19 och brevet strax därefter men jag verkar inte ha blivit medlem än :)

Focus RS
Legend
Namn: Per-Anders G
Kör: Ford
Medlemsnummer: 3

Inläggav Focus RS » mån jan 11, 2016 2:31 pm

Hej Patrik!

Så lång tid ska det naturligtvis inte ta. Jag kollar upp vad som gjort att det dragit ut på tiden...

Tack för tålamodet!

/Per-Anders.

Användarvisningsbild
patrikwa
Erfaren

Inläggav patrikwa » mån jan 11, 2016 2:42 pm

Lugnt det, tänkte att det säkert hade med nya året att göra och att ni kanske inte hunnit gå igenom medlemslistorna för 2016, huvudsaken jag hinner innan bokningarna inför sommarens bankörningar, tänkte försöka ta mig ner på någon sådan i år :)

Användarvisningsbild
cossiepatrick
Legend
Namn: Patrick T
Kör: Cosworth
Medlemsnummer: 109

Inläggav cossiepatrick » mån jan 11, 2016 2:58 pm

patrikwa skrev:Lugnt det, tänkte att det säkert hade med nya året att göra och att ni kanske inte hunnit gå igenom medlemslistorna för 2016, huvudsaken jag hinner innan bokningarna inför sommarens bankörningar, tänkte försöka ta mig ner på någon sådan i år :)

Fan va kul å få lite folk uppifrån åxå :) har ni några banor uppåt i landet som det körs på?
FORD CLUB SWEDEN – Moderator.

Användarvisningsbild
patrikwa
Erfaren

Inläggav patrikwa » mån jan 11, 2016 5:18 pm

cossiepatrick skrev:Fan va kul å få lite folk uppifrån åxå :) har ni några banor uppåt i landet som det körs på?

Tyvärr är det dåligt med sådana här i trakten, närmaste är väl mittsverigebanan utanför härnösand, annars har vi kört i finland 2 år nu då det ligger ett par banor nära där man kommer i hamn i vasa. Blir en tripp till botnia ring (Finland) i sommar med vår MC-klubb också.

Blir premiär för mig på bana med bil så det blir spännande, annars har jag bara kört hoj :)

Användarvisningsbild
cossiepatrick
Legend
Namn: Patrick T
Kör: Cosworth
Medlemsnummer: 109

Inläggav cossiepatrick » mån jan 11, 2016 5:24 pm

patrikwa skrev:Tyvärr är det dåligt med sådana här i trakten, närmaste är väl mittsverigebanan utanför härnösand, annars har vi kört i finland 2 år nu då det ligger ett par banor nära där man kommer i hamn i vasa. Blir en tripp till botnia ring (Finland) i sommar med vår MC-klubb också.

Blir premiär för mig på bana med bil så det blir spännande, annars har jag bara kört hoj :)

Fan va skoj! Det rekommenderar ja starkt med bil åxå, kul som satan, vilken träff siktar du eller det är kanske flera? :)
FORD CLUB SWEDEN – Moderator.

Användarvisningsbild
patrikwa
Erfaren

Inläggav patrikwa » mån jan 11, 2016 5:50 pm

cossiepatrick skrev:Fan va skoj! Det rekommenderar ja starkt med bil åxå, kul som satan, vilken träff siktar du eller det är kanske flera? :)

Kan tänka mig det, kunna gasa ur kurvorna utan att vara rädd för att dra på arslet är ju en klar fördel över MC :P
Har inte kollat upp träffarna via FCS än, ska försöka ta mig över diket till Finland med hojen i sommar också så måste se till så inte datumen krockar också

Användarvisningsbild
-FW-
Legend
Namn: Fredrik Wolf
Kör: Volvo V70
Medlemsnummer: 1
Kontakt:

Inläggav -FW- » mån jan 11, 2016 8:29 pm

Jag handlägger ditt ärende så fort jag kan, har tyvärr en hög med papper som blivit liggande och där hamnade din blankett av misstag.

Kan inte annat än be om ursäkt för detta.

Med vänlig hälsning,
Fredrik Wolf

Användarvisningsbild
patrikwa
Erfaren

Inläggav patrikwa » mån jan 11, 2016 9:48 pm

-FW- skrev:Jag handlägger ditt ärende så fort jag kan, har tyvärr en hög med papper som blivit liggande och där hamnade din blankett av misstag.

Kan inte annat än be om ursäkt för detta.

Med vänlig hälsning,
Fredrik Wolf

Ingen fara, det löste sig ju till slut :)

Jimmy86
Veteran
Namn: Jimmy S
Kör: Sierra
Medlemsnummer: 357

Inläggav Jimmy86 » fre mar 25, 2016 5:51 pm

Lyfter denna lite.
Skickade in för mig och min sambo i vad jag tror var i slutet av Januari. Fortfarande inte fått nån bekräftelse om att vi blivit medlemmar.

Mvh Jimmy

Användarvisningsbild
root
Veteran
Namn: Ulf Skogström
Kör: Focus RS mk3 -16, Focus RS mk2 -09, Volvo 855 -94
Medlemsnummer: 21

Inläggav root » fre mar 25, 2016 6:15 pm

Hej Jimmy
Vi är lite sena i år pga vi ville få med info om ett nytt samarbete i utskicken till medlemmarna. Jag gjorde alla utskrifter igår och ska sätta mej under helgen och klistra kuvert. Så medlemsbrev, årsmärke osv kommer snart. Kan bara beklaga att det tagit lite tid.
Ulf

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jimmy86
Veteran

Inläggav Jimmy86 » lör mar 26, 2016 10:37 am

Gott!
Ingen fara så, säsongen har ju inte börjat ännu. Dessutom rasade jag maskinen i bromsbänken så hoppas jag får ihop till bankörningarna börjar!

Mvh Jimmy

Användarvisningsbild
root
Veteran

Skickat in medlemskap

Inläggav root » tis mar 29, 2016 9:10 pm

Bara fyi så är det nu klistrat och klart. Breven läggs på lådan i morrn! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jimmy86
Veteran

Inläggav Jimmy86 » ons apr 13, 2016 6:25 pm

Saknar fortfarande mitt medlemskap..... Sambon fick ett brev men mitt uteblev. Skickade in båda breven med medlemsinfo till klubben samtidigt och betalade in 600 kronor till kontot......

Användarvisningsbild
root
Veteran

Inläggav root » ons apr 13, 2016 9:27 pm

Jimmy86 skrev:Saknar fortfarande mitt medlemskap..... Sambon fick ett brev men mitt uteblev. Skickade in båda breven med medlemsinfo till klubben samtidigt och betalade in 600 kronor till kontot......

Hej Jimmy
Jag skickar dej ett pm så reder vi ut det.

Ulf