Validerad annonsör - Vem vågar jag handla av?

Har du frågor/funderingar rörande Ford Club Sweden och vårat Internetforum, så kan du få ditt svar här.
Användarvisningsbild
Järnkaminen
Legend
Inlägg: 8331
Blev medlem: mån jul 11, 2005 10:00 am
Namn: Johan Mejenqvist
Kör: Fiesta ST 200 MK8
Ort: Gnosjö
Medlemsnummer: 295

Validerad annonsör - Vem vågar jag handla av?

Inlägg av Järnkaminen »

Ford Club Sweden har ett register där de som vill vara med får anmäla sig genom att skicka in en blankett och en kopia på giltig legitimation, detta register håller vi för att ni ska veta att personerna som annonserar verkligen är vem de utger sig för. Information från registret kommer enbart att lämnas ut efter gemensamt beslut från styrelsen/moderatorerna.

Det är helt gratis att vara med om man inte räknar kostnaden för ett frimärke och en utskrift, blanketten hittar du här, man kan fylla i allt utom underskriften direkt på datorn. Glöm inte att bifoga en kopia på giltig legitimation! Adressen den ska skickas till står på blanketten.

För er som inte är medlemmar i klubben går det att kombinera ansökan till klubben med validerad annonsör, det behövs alltså ingen separat ansökan.

Hur känner man igen en validerad annonsör då? Jo, dom känns lätt igen eftersom deras annonser i våra köp och sälj-forum får en ikon under sig.
Bild

Väl inne i annonsen ser man på personens profil att de är validerade med samma ikon.
Bild]
FORD CLUB SWEDEN – Vice Ordförande - sponsoransvarig - Forumsansvarig.
Problem med ditt forumskonto eller nån tråd? Kontakta mig!

Tags: