Mustang golvplåtar
-
Pr0b3
- Erfaren
- Namn: jeremy sinden
- Kör: Ford sierra 2,0 -89
Mustang golvplåtar
Finns det någon firma som säljer färdigt pressade golv ersättningsplåtar till Ford mustang från 1969. golvet i min är nämnligen ganska rostigt...
tack på förhand//Pr0b3
tack på förhand//Pr0b3
-
SK Racing
Det finns väl tror jag ett par tre firmor i Sverige som brukar skicka ut kataloger till dom som står som ägare till äldre mussar, i allafall så har mina kompisar fått kataloger, men det är ju några årsedan nu.
Problemet med eftermarknadsplåtarna är ju att dom till dom flesta bilar har en passform som suger... Så ett antal timmar krävs för att få dom att passa, mussen är tyvär inget undantag utan det är fel vinklar på bockningar och hål och pressveck är felplacerade.
Men dom går ju alltid att göra om så att dom passar men surt är det då dom inte är gratis.
Problemet med eftermarknadsplåtarna är ju att dom till dom flesta bilar har en passform som suger... Så ett antal timmar krävs för att få dom att passa, mussen är tyvär inget undantag utan det är fel vinklar på bockningar och hål och pressveck är felplacerade.
Men dom går ju alltid att göra om så att dom passar men surt är det då dom inte är gratis.