Paus

En avdelning avsatt till Off Topic diskussioner och vardagliga frågor. Här kan du diskutera "allt mellan himmel & jord". Men var snäll och håll det på en rimlig nivå och inom Ford Club Swedens regler och ramar. PS. Poster i detta forum räknas ej. DS.
SK Racing

.

Inlägg av SK Racing »

.

Användarvisningsbild
fordmaffian
Legend
Namn: Robert Åhlin
Kör: Ford scorpio -92, scorpio -96, scorpio -89 och ford granada cupé -72

Inlägg av fordmaffian »

SK Racing skrev:Hej alla glada midsommarfirare, jag tar paus från forumet på obestämd tid, glider in o kollar mina pm då o då för o kolla om någon vill något.

Trevlig Midsommar på er :)

Kan vara nyttigt ibland. Själv tog jag en paus på 3-4 år innan jag började skriva härinne igen.

Vi önskar detsamma en mycket trevlig och solig midsommarafton, ta hand om dig nu vännen och ha de skönt Bild

Skickat från min iPhone med Tapatalk
The show must go on..:dance2:

De var bättre förr när man kunde skruva själv :jobbar5: :av-26: ...

kör dagligen onykter..... scorpio 2.3 konverterad till e85

Användarvisningsbild
Släggmek
Legend
Namn: Hasse B.
Kör: 1977 Taunus 1.6L (+ 1977 2.0, 1974 1600L, 1964 17M Super & ngr div)

Inlägg av Släggmek »

Så dags att önska glad missis :banghead::D, men hoppas gårdagen var lyckad för alla med eller utan :dance2::icon_bira:grouphug: etc och att helgen fortsätter i samma stil :cool:. Det är väl början på semestern för många också, så jag passar på att önska alla glad sommar i stället (tja, minst halva är väl kvar iaf :D). Man ska ju försöka hålla nere skärmtiden under sommaren för att stressa av säger sakkunskapen, fast själv lär jag väl kika in nära dagligt om nån undrar nåt om TC-Taunusar eller möjligen vill ha igång en frisinnad diskussion om nåt :D.
"If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!" (sett på verktygslåda :D )

Debatt; av latinets "de battere" - att slå sönder andra talares argument ;)

SK Racing

Inlägg av SK Racing »

Underbar kväll i garaget, bjöd in några icke pk korrekta vänner vilka tackade ja till inbjudan på stört, så vi har haft en synnerligen trevlig kväll, o ja jävlar vad vi har kränkt div individer med vår kunskap o manlighet,

Kram på er mina pk vänner och icke pk vänner, jag gillar båda sorter, oooooooooops, kan en göra det?

Ja vi har sorterat aluminium och glas vad för sig, så person vars namn böjar på G o slutar på reta bör ju vara nöjd :D

Användarvisningsbild
MalZon
Legend
Namn: Jonas Malm
Kör: Sierra Cosworth 4x4, Kuga TDCI, P100, Taunus GXL
Medlemsnummer: 79
Kontakt:

Inlägg av MalZon »

SK Racing skrev:Underbar kväll i garaget, bjöd in några icke pk korrekta vänner vilka tackade ja till inbjudan på stört, så vi har haft en synnerligen trevlig kväll, o ja jävlar vad vi har kränkt div individer med vår kunskap o manlighet,

Kram på er mina pk vänner och icke pk vänner, jag gillar båda sorter, oooooooooops, kan en göra det?

Ja vi har sorterat aluminium och glas vad för sig, så person vars namn böjar på G o slutar på reta bör ju vara nöjd :D
Lite nyfiken på vilka personer du syftar på..? Menar iom att du måste logga in på ett forum där du officiellt gått ut med att du tagit paus ifrån men bara MÅSTE in här och framföra detta.

Måste själv tillägga att du har helt klart speciell humor. Tur att du har vänner som tycks dela den <3

Mvh Jonas
FORD CLUB SWEDEN – Styrelseledamot - Moderator

[ 60fot: 1,69s 201m: 7,04s@ 168,80km 402m: 10,78s@ 214,88km ]
[ Ford Sierra Cosworth 4x4 ]-[ @MalZonCossi - Bilpedanten.com ]

" Quote CossieRich: Ah yes. What i meant to say was - boost rules, but breaks things "

Användarvisningsbild
Johansson
Legend
Namn: Linus Johansson
Kör: Sierra Cosworth RWD
Medlemsnummer: 67

Inlägg av Johansson »

MalZon skrev:Lite nyfiken på vilka personer du syftar på..? Menar iom att du måste logga in på ett forum där du officiellt gått ut med att du tagit paus ifrån men bara MÅSTE in här och framföra detta.

Måste själv tillägga att du har helt klart speciell humor. Tur att du har vänner som tycks dela den <3

Mvh Jonas
Människan är bara ute efter att provocera, låt honom vara så slutar han snart.

//Linus
FORD CLUB SWEDEN

Användarvisningsbild
Catling
Veteran
Namn: Mathias Dahlström
Kör: Ford Capri 3.0 -78 , Ford Capri 2.0 -81
Medlemsnummer: 313

Inlägg av Catling »

Rätt tydligt att det inte är helt okej med livet när man raderar allt man skrivit, Säger man ska ta "Paus" sen bara skriver saker i vargtimmen.
Luktar alkohol och samvetskval.

Hur är detta relevant med Ford?

Jag kan rekommendera Flashback.org i framtiden:console:
Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

SK Racing

Inlägg av SK Racing »

Jag har haft en mycket rolig tid och informativ tid på forumet, men nu känner jag att det är slut, när en tar bort humor och ironi vad blir kvar då?

Jag håller inte till på F-back, nej jag är inte provokativ och inte heller några samvetskval över att nu faktiskt skriva mitt sista inlägg, skulle någon ha några frågor om äldre bilar i framtiden så går det bra o pmá mig så länge min användare finns kvar här, alt Maskinisten där jag finns under samma nick som här.

Min humor är inte så annorlunda än andras, dock så ger jag uttryck för den istället för att ha den inom mig, är många som idag inte vågar ge uttryck för sin humor och ironiska ådra längre och det tycker jag är synd.

Forumet klarar sig utan mig och jag utan forumet.

Du har nästan helt rätt Linus, skillnaden är att jag slutar inte snart utan nu.

Tack för den tid som varit.

Användarvisningsbild
fordmaffian
Legend
Namn: Robert Åhlin
Kör: Ford scorpio -92, scorpio -96, scorpio -89 och ford granada cupé -72

Inlägg av fordmaffian »

Men vad händer här inne

Skickat från min iPhone med Tapatalk
The show must go on..:dance2:

De var bättre förr när man kunde skruva själv :jobbar5: :av-26: ...

kör dagligen onykter..... scorpio 2.3 konverterad till e85

Användarvisningsbild
Järnkaminen
Legend
Namn: Johan Mejenqvist
Kör: Fiesta ST180 & Mondeo MK V.
Medlemsnummer: 295

Inlägg av Järnkaminen »

Inte alla som tycker om att få en tillsägelse om att trådar har en tendens att spåra ur.

Men låser jag här, denna tråd kan omöjligt rendera i något som kan betecknas som positivt.

Någon som är av annan åsikt kan PMa mig eller annan valfri moderator, men tråden kommer fortsatt vara låst :).
FORD CLUB SWEDEN – Vice Ordförande - sponsoransvarig - Forumsansvarig.
Problem med ditt forumskonto eller nån tråd? Kontakta mig!

Låst