Inbjudan: Ford Club Sweden's klubbdag på Karlskoga Motorstadion, lördagen den 13 juli
-
Vince
- Nybörjare
- Namn: Vince
- Kör: En av de få helt original Subaru impreza wrx sti 2003
Kommer det att finnas några rejsa platser till salu till söndagens körning?
OM jag kommer så kommer jag med stor sannolikhet redan på lördag med (eller t.o.m. fredag kväll till festen
)och kan då hjälpa till och vara funktionär (flaggvakt eller nåt) förutom när jag åker med Farsan
.
Men mkt beror som sagt på om allt lirar som det ska här hemma.
OM jag kommer så kommer jag med stor sannolikhet redan på lördag med (eller t.o.m. fredag kväll till festen
-
Focus RS
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Ja, till söndagen finns det Rejsa-platser => http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=88497Vince skrev:Kommer det att finnas några rejsa platser till salu till söndagens körning?
OM jag kommer så kommer jag med stor sannolikhet redan på lördag med (eller t.o.m. fredag kväll till festen)och kan då hjälpa till och vara funktionär (flaggvakt eller nåt) förutom när jag åker med Farsan
![]()
.
-
Vince
- Nybörjare
- Namn: Vince
- Kör: En av de få helt original Subaru impreza wrx sti 2003
Kanon.Focus RS skrev:Ja, till söndagen finns det Rejsa-platser => http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=88497
Såklart åker vi tillsammans om jag åker uppDaniel666 skrev:Vi är lite inne på att åka upp redan fredageftermiddag Vince, vi kan ju samköra om det är så
-
Focus RS
- Legend
Boende
* UPPDATERING *
Hör av Er till mig via PM om Ni vill/behöver ha boende, så förmedlar jag detta...
200kr per sängplats och dygn.
500kr för en depåplats.
/Per-Anders.
Hör av Er till mig via PM om Ni vill/behöver ha boende, så förmedlar jag detta...
200kr per sängplats och dygn.
500kr för en depåplats.
/Per-Anders.
-
Focus RS
- Legend
Tillägg till inbjudan...
Ford Motor Company kommer att finnas på plats med en Focus ST och en Fiesta ST. Bilarna kommer att köra "taxiverksamhet" ute på banan för den som är intresserad/sugen på att få åka med.
Michelin kommer också att finnas på plats för den som vill pratat däck. De kommer också att ta med sig en eventbil/simulator.
Michelin kommer också att finnas på plats för den som vill pratat däck. De kommer också att ta med sig en eventbil/simulator.
-
randal
- Veteran
- Namn: Rickard Lindfors
- Kör: Focus RS 03, Peugeot 206 rc 04, Mondeo tdci 10, S-max tdci 10
Trevligt. Gäller det både lördag och söndag?Focus RS skrev:Ford Motor Company kommer att finnas på plats med en Focus ST och en Fiesta ST. Bilarna kommer att köra "taxiverksamhet" ute på banan för den som är intresserad/sugen på att få åka med.
Garaget: garaget.org/randal
-
Focus RS
- Legend
Fråga :
Det är ingen från Västerås som behöver en dragbil till denna helg eller någon som kan tänka sig att köra enkel resa Karlskoga - Västerås på söndag eftermiddag?
Fredrik Edelsvärd på Bilia i Västerås har varit sjyst som vanligt och lånat ut en ny Ranger Wildtrak som bärgningsbil under helgen. Han måste dock själv åka hem på lördag eftermiddag/kväll...
Tack på förhand!
/Per-Anders.
Det är ingen från Västerås som behöver en dragbil till denna helg eller någon som kan tänka sig att köra enkel resa Karlskoga - Västerås på söndag eftermiddag?
Fredrik Edelsvärd på Bilia i Västerås har varit sjyst som vanligt och lånat ut en ny Ranger Wildtrak som bärgningsbil under helgen. Han måste dock själv åka hem på lördag eftermiddag/kväll...
Tack på förhand!
/Per-Anders.
- davve d
- Legend
- Namn: David W
- Kör: Focus RS Edition -18
Kuga Active PHEV -25 - Ort: Norrtälje
- Medlemsnummer: 17
Vi åker via Västerås och kan ta med den på söndagen.Focus RS skrev:Fråga :
Tack på förhand!
/Per-Anders.
FORD CLUB SWEDEN - MHRF-Fordonsinspektör
En unik entusiastförsäkring för medlemmar i FCS, kolla pris och villkor på : https://mhrf.se/mhrf-forsakring/
Ford Focus RS Edition 2018
En unik entusiastförsäkring för medlemmar i FCS, kolla pris och villkor på : https://mhrf.se/mhrf-forsakring/
Ford Focus RS Edition 2018