Ford Club Swedens Superstage på Emmaboda den 25:e oktober
- buellmannen
- Veteran
- Namn: Johan Sunde
- Kör: Fiesta ST-05/Buell S1 White lightning 98-Modified
Kommer filma innifrån bilen som vanligt...å kameran går ju att ta ut med...Tar med vanliga kameran med.Focus RS skrev:Nä, det förstås!
Men jag tänkte mest att Er karavan lär väl väcka hela Halmstad (inkl. alla orter Ni passerar på vägen) då Ni drar förbi. Men det klart, Ni är ju "trailerqueens" mer eller mindre hela bunten...
*Uppdatering*Förresten, är det bara jag som känner mig som en liten pôjk som går och väntar på Jultomten?
- Om någon tycker det är kul att fotografera/filma så vore det kul om dagen dokumenterades på bästa möjliga sätt. Alltid kul med sjysta bilder till "eftersnackstråden"...
- Imorgon, torsdag, tänkte jag ge ett prelimärt besked till "kocken" om planerad lunch och fika tillgång, så vet Ni mer Er att Ni kommer och inte har svarat i pollen på första sidan så gör det nu. Detta gäller alla, även Ni som tänkt att komma dit som åskådare...
Detta ska bli så jäkla kul!!!
- Halling
- Veteran
- Namn: Jon Halling
- Kör: ST220
Ja du ser, som det står i bibeln: "All good comes to those who.... ställer på bilen!". Jag kan vara lite rostig på det exakta citatet, men jag vet att det var andemeningen Gud hade i alla fall!Johansson skrev:Nu är bilen till och med besiktigad!, hade tänkta göra det nästa år men nu när man ändå ställde på den så var det lika bra. Och för en gångs skull fick man en riktigt trevlig besiktnings man.
//Linus

Skål på er, och krama varandra i trafiken! 

-
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Om lite mer än ett dygn så drar det hela igång. Hoppas att Ni är lika laddade
som jag. Om bara SMHI kan hålla sin prognos så kommer detta att bli en kanondag! 
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
--> The END...
Vi ses imorgon och
varandra i trafiken!
/Per-Anders.
PS1. Kul att så många tagit sig tid att stanna på festen också...
DS1.
PS2. Snälla, ta med jämna
om Ni ska lösa medlemskapp/SMA på plats. DS2.
PS3. Har Ni några frågor och funderingar under lördagen så finns jag på mobilen [0703 - 100 250] DS3.

-->

-->

-->

-->

Vi ses imorgon och

/Per-Anders.
PS1. Kul att så många tagit sig tid att stanna på festen också...

PS2. Snälla, ta med jämna

PS3. Har Ni några frågor och funderingar under lördagen så finns jag på mobilen [0703 - 100 250] DS3.
- C
- Legend
- Namn: Christian L
- Kör: 458
Vilken dag man kommer ha idag. Steg upp halv sju för att hinna fixa en massa hemma innan dagen drar igång. Kl 10:00 ringer Handelsbanken och beviljar ett "dubbeltboende lån", kl 10:30 så skriver jag på för en ny lya, jag ska på två timmar hinna åka 20 mil för att hämta och komma tillbaka med en bil inför i morgon, när de två timmarna gått så ligger jag och får 2 timmar spa masage för att vara utvilad och snabb imorgon... Ja vafan gör man inte för att hinna med allt? 
Ska bli så kul! Väl mött!

Ska bli så kul! Väl mött!
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS
- farsan
- Legend
- Namn: Andreas Schönemann
- Kör: brandbil
- Medlemsnummer: 4
Focus RS skrev:Om lite mer än ett dygn så drar det hela igång. Hoppas att Ni är lika laddadesom jag. Om bara SMHI kan hålla sin prognos så kommer detta att bli en kanondag!
-->-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->
-->-->
--> The END...
Vi ses imorgon ochvarandra i trafiken!
/Per-Anders.
PS1. Kul att så många tagit sig tid att stanna på festen också...DS1.
PS2. Snälla, ta med jämnaom Ni ska lösa medlemskapp/SMA på plats. DS2.
Sen nu till att ta bort alla:

*Klanledare*
FIXIT Transmission
Hydraulic optimering
Vikens Maskin
Ma Composit & Plexiglas AB]
P-racing dash
FIXIT Transmission
Hydraulic optimering
Vikens Maskin
Ma Composit & Plexiglas AB]
P-racing dash