Grillfest på Gelleråsen den 17 juli
-
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Grillfest på Gelleråsen den 17 juli
Hej på Er!
Kvällen innan banträffen, dvs. den 17 juli, så tänkte jag att vi skulle försöka få till en liten grillfest på Gelleråsen. Klubben fixar som vanligt "grillverktyg", så det är bara att ta med sig något grillbart. Grillfesten är öppen för alla Fordtokar, men svara gärna i pollen ovan så att vi vet på ett ungefär hur många som kommer förbi...
För Er som vill övernatta och vakna (förhoppningsvis
) utvilade/"laddade" på plats inför själva banträffen, så har jag bokat 4 stugor (totalt 16 bäddar) inne på banområdet. Dessa kostar 150 kr per bädd. Om någon vill ha en bädd så är det bara att höra av sig till mig så löser vi det "praktiska". Perfekt för Er som har lång väg att åka till banan och vill komma fram i tid och samtidigt på ett tryggt och säkert sätt... 
Antal sängplatser kvar: 0
Väl mött!

/Per-Anders.
PS. För egen bokning, ring Mike Luff på Karlskoga Motorstadion (telefon 0586 -150 10) och kolla. Mer info här => LÄNK DS.
Aktuell bokningslista:
Kvällen innan banträffen, dvs. den 17 juli, så tänkte jag att vi skulle försöka få till en liten grillfest på Gelleråsen. Klubben fixar som vanligt "grillverktyg", så det är bara att ta med sig något grillbart. Grillfesten är öppen för alla Fordtokar, men svara gärna i pollen ovan så att vi vet på ett ungefär hur många som kommer förbi...

För Er som vill övernatta och vakna (förhoppningsvis

Antal sängplatser kvar: 0
Väl mött!

/Per-Anders.
PS. För egen bokning, ring Mike Luff på Karlskoga Motorstadion (telefon 0586 -150 10) och kolla. Mer info här => LÄNK DS.
Aktuell bokningslista:
- Per-Anders G (Focus RS)
- Tobias M (Tobias)
- Hampus W (Skinkis)
- Daniel S (Daniel 666)
- Henrik B (bking)
- Stefan E (sengstr)
- + flickvän
- + Alfons
- + Mållgan
- Johan S (buellmannen)
- Ulf S (root)
- Andreas S (farsan)
- Peter O (Nemesis_se)
- Peter C (Peter 75)
- Anders L (A.Larsson)
- + kompis
-
- Veteran
- Namn: Stefan Engström
- Kör: Ford Focus RS -10
- Kontakt:
jag pyntar 600 kr för en egen stuga jagFocus RS skrev:Så länge alla står för sin bokning och betalar oavsett vad som händer så kan vi ta det på plats, då jag själv inte har lust att behöva lägga ut pengarna...

Förövrigt så hjälper tjejen till vid besiktningen på söndagen.. även om det kanske inte behövs.. Så jobbar vi som 2. kanske det går ännu fortare

- farsan
- Legend
- Namn: Andreas Schönemann
- Kör: brandbil
- Medlemsnummer: 4
Så ser du till att hålla kameran borta på kvällen, blir så mycket trevligare då:Dsengstr skrev:jag pyntar 600 kr för en egen stuga jag
Förövrigt så hjälper tjejen till vid besiktningen på söndagen.. även om det kanske inte behövs.. Så jobbar vi som 2. kanske det går ännu fortare
*Klanledare*
FIXIT Transmission
Hydraulic optimering
Vikens Maskin
Ma Composit & Plexiglas AB]
P-racing dash
FIXIT Transmission
Hydraulic optimering
Vikens Maskin
P-racing dash
-
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
- He, he, he... Tänk bara på att det skall vara tyst i stugan vid tolv...sengstr skrev:jag pyntar 600 kr för en egen stuga jag

...och det kommer från linslusen No:1.farsan skrev:Så ser du till att hålla kameran borta på kvällen, blir så mycket trevligare då:D

- farsan
- Legend
- Namn: Andreas Schönemann
- Kör: brandbil
- Medlemsnummer: 4
Bara i stugan alltså?:pFocus RS skrev:- He, he, he... Tänk bara på att det skall vara tyst i stugan vid tolv...Hjälp under dagen uppskattas alltid. Trevligt!
...och det kommer från linslusen No:1.
Jag e ingen linslus, jag har bara oflyt;)
*Klanledare*
FIXIT Transmission
Hydraulic optimering
Vikens Maskin
P-racing dash
FIXIT Transmission
Hydraulic optimering
Vikens Maskin
P-racing dash