FORD träff 2018??

Avdelning för diskussioner kring kommande och genomförda banträffar, utställningar och evenemang.
Användarvisningsbild
Edelsvärd
Veteran
Namn: Fredda
Kör: 2018 Focus RS
Kontakt:

Västerås!

Inlägg av Edelsvärd »

Tjenare allihop!

Jag såg inlägget om att ni önskar en träff med klubben,

Mycket jobb nu så jag har lite tight att hinna med att skriva här, men..
Vi håller nu på att färdigställa vår bilhall i Västerås till färdig FordStore, i början av sommaren skall allt vara klart, redan nu har vi förstås både Mustang och RS hemma om ni vill klämma, känna och prova. (Mustang tar vi ut när det försvunnit lite mer snö från vägarna så vi kan köra utan vinterhjul..)

Jag som sålde min privata, gröna RS för något år sedan trivs nu i en svart RS, Mustang lockar till sommaren!

Som tidigare och återbliven medlem i klubben så vore det kul att träffas igen.

Klubben får gärna anordna en träff hos oss, vi har en riktigt stor parkeringsplats, bensinmackar finns i direkt anslutning, roliga vägar finns runt omkring med bra utflyktsmål, kaffe finns i bilhallen. (Tillsammans med lite trevliga RS/Mustang mm.) och Västerås ligger mittemellan Sthlm och Örebro.

Jag har inget emot att ha lite extraöppet t ex en helg, varför inte anordna en provkörningsaktivitet för klubben så alla har möjlighet att träffas och prova tex nya Mussen?

Dessutom tänker jag nog försöka vara med på banträffen i sommar igen, hoppas på Gelleråsen i vanlig ordning?
(Självklart ställer jag som tidigare gärna upp med säkerhetsbil till bankörningarna om ni behöver)

Ps, enklast att nå mig är på mobilen efter 18:00, dagarna är fantastiskt fulltecknade just nu.. 070-3014011, ring eller sms:a...

Ser fram emot att träffa er igen!

/Fredrik

Skriv svar