Delta 9,766 250km/h

Allmänna diskussioner (ej teknik) om bilar, motorer och allt däromkring.
Bandit_nr1
Legend
Namn: Steffen Andres
Kör: Ford Focus 2.0 Ghia

Evo

Inlägg av Bandit_nr1 »

Originally posted by BuLLaS
hittade på den...
det verkar som om det är samma...
fet är den!!!

http://www.bilannonser.se/index.aspx?tips=71984

/Andreas

Ja det är den bilen:) 18 tumarna fyller ut hjulhusen jävligt bra:D

explorer66
Erfaren
Namn: hans erik johansen
Kör: ford explorer 4x4 XLT

Inlägg av explorer66 »

hehehe!!! jo men visst har ni rätt om deltorna... även jag e i faggorna med den ena deltan..i gbg !! men nu e det nybygge på den så det blir inte ngt race på ett tag skulle vilja säga att ni kollar in grekerna när dom bygger motorer till deltorna själv så söker jag dogboxsats till min delta har ju skjutit 3 lådor och dom växer inte på träd så det blir framtids arbete nu framöver men följer era trevliga projekt och snack här och trevligt är det ..nä nu e det helg och lite avkoppling ha det gött vänner...

Cosworth 4x4
Legend
Namn: Micke L.
Kör: Ford Sierra "Cosworth" Delivery Grp.A

Inlägg av Cosworth 4x4 »

Hallå

Vad har du för låda i nu ?
Colotti gjorde väl Dog box satser som passade i std.huset och har för mig att Fixit gjorde drevsatser när det tävlades med dom här i Sverige.
( Fast det var inte så många ! )
Har du den 5 eller 6-växlade Grp.A lådan blir det nog lite svårare !
Har för mig att det vara bara "Eken" ( 5-vxl.) och Per Eklund och Lasse Gundler ( 6-vxl.) som hade dom riktiga lådorna i Sverige.
När jag jobbade med Inte Gralen så tog vi våra prylar från Sparco förutom motor och transmission och vissa "special / fabriks" prylar som vi tog från Prestocar i England samt Holzer Motorsport i Tyskland !
Men att få tag på riktiga prylar till äldre Itaienare brukar inte vara lätt !!

Måste dock få säga att som standard "Sportbil" har jag nog inte åkt "Fort" i nåt otäckare men å andra sidan med karossen iordninggjord ( = MYYYYCKET jobb ! ) och nya hårdare bussningar överallt samt riktig fjädring så finns det nog inte mycket som är roligare, åtminstone inte på asfalt !

// Micke

Skriv svar