Stulen Sierra Cosworth
-
Elander
Jag har själv kikat in den där. VIlken best. Så synd att den är borta. Angående försäkringsbolag vs trimdelar. Är det någon som har fått ut xtrapengar för biltrimdelar?
Kan inte försäkringsbolaget bara säga att på deras papper står det att det är en helt vanlig sierra cossie och att försäkringen skulle kostat något helt annat om de visste det riktiga värdet på bilen?
Som sagt. Jag hade blivit förstörd. Lycka till Skinkis
Kan inte försäkringsbolaget bara säga att på deras papper står det att det är en helt vanlig sierra cossie och att försäkringen skulle kostat något helt annat om de visste det riktiga värdet på bilen?
Som sagt. Jag hade blivit förstörd. Lycka till Skinkis
- MalZon
- Legend
- Namn: Jonas Malm
- Kör: Sierra Cosworth 4x4, Kuga TDCI, P100, Taunus GXL
- Medlemsnummer: 79
- Kontakt:
Säger som andra, lider me dej Hampus! Hoppas du får tad på de jävlarna!
Har du hört nåt mer om detta då?
MVH Jonas
Har du hört nåt mer om detta då?
MVH Jonas
[ 60fot: 1,69s 201m: 7,04s - 168,80km 402m: 10,78s - 214,88km ]
[ #550whp Cosworth - Taunus V6 ]-[ @MalZonCossie - Bilpedanten.com ]
"Quote: Ah yes. What i meant to say was - boost rules, but breaks things"
[ #550whp Cosworth - Taunus V6 ]-[ @MalZonCossie - Bilpedanten.com ]
"Quote: Ah yes. What i meant to say was - boost rules, but breaks things"
- Lill Raggarn
- Veteran
- Namn: Patrik Lindberg
- Kör: fram och tillbaka till jobbet i Diesel doris.......
- Kontakt:
-
Sudden
Folk vet väl att även om de inte kan bruka bilen så går det att få ut en hel del slantar för delarna. Antagligen är det någon/några som behöver delar från den eller så såldes den hel till en person som sedan skruvade ner den i småbitar.
Tråkigt att vissa inte kan skillja på ditt och mitt. Har man inte råd med ärliga delar så ska man fan inte åka cossie heller. Hoppas du får ut så mycket som möjligt av försäkringsbolaget.
Tråkigt att vissa inte kan skillja på ditt och mitt. Har man inte råd med ärliga delar så ska man fan inte åka cossie heller. Hoppas du får ut så mycket som möjligt av försäkringsbolaget.
-
Rödis