Lite nytt att meka med för mig
-
opel_linus
- Erfaren
- Namn: Linus Lindgren
- Kör: beror på vad som är helt nu sierra
Lite nytt att meka med för mig
jag blev pappa nu den 25dec och har nu fått börja meka med något som är ganska nytt för mig. första gången ett fruntimmer gör det bättre än mig;) klarade ju inte änns av att fälla ihop den när vi köpte den. svårare än man tror första gången.
men nu har ju en jävla katt jävel pissat i den så det lucktar ju fan i den någon som har en ide om hur man kan få bort luckten för alltid
men nu har ju en jävla katt jävel pissat i den så det lucktar ju fan i den någon som har en ide om hur man kan få bort luckten för alltid
- Bilagor
-
-
opel_linus
- Erfaren
- Paroxyst
- Legend
- Namn: Marc S
- Kör: Commodore 72
- Kontakt:
Frasspiss behövs en exorcist tyvärr. Det är en lukt som aldrig går ur. Folk pratar om citronsyra och alla möjliga hemmaidéer men tyvärr. Inget hjälper. Sälj den men se till att vara utomhus i snålblåstopel_linus skrev:jag blev pappa nu den 25dec och har nu fått börja meka med något som är ganska nytt för mig. första gången ett fruntimmer gör det bättre än mig;) klarade ju inte änns av att fälla ihop den när vi köpte den. svårare än man tror första gången.
"Nothing lasts forever. Just ask a Ford Pinto" (Dexter Morgan - Season 1)
-
opel_linus
- Erfaren
-
SK Racing
-
SK Racing
- Davve
- Legend
- Namn: David Eriksson
- Kör: Chevy Bel Air 65 2dr post, XC90 D5 my16
- Kontakt:
Haha, ja både katter och luffare får gärna sova under mina bilar bakom ett däck...SK Racing skrev:Lugn o fin nu. jag älskar kattero med tanke på vad som stryker omkring i samhället för övrigt så får gärna en katt sova på o i min bil, under förutsättning att dom inte gör sina behov på o i den
MVH: Davve
Slutfordat...
Slutfordat...
-
SK Racing
- BelseBoB
- Legend
- Namn: Kristoffer Kuula
- Kör: Austin Mini
se om det går att få bort stoppning och tyg på nått sätt och tvätta det med nåt extremt typ vad SK Racing kom med och sen sätter du skiten i en sluten låda med ett glas ättika så tycker man det ska lossna!
och grattis f.ö
och grattis f.ö
Ford 26M -70 *100% orginal*
Ford Consul -72 V8
Austin Mini 850 -64
Peugeot 103
Ford Consul -72 V8
Austin Mini 850 -64
Peugeot 103
-
opel_linus
- Erfaren