Bakgrundsbilder-Wallpaper-Sync2
-
tenretni
- Nybörjare
- Namn: Joakim D
- Kör: Mondeo mkV titanium 2.0 Tdi
Bakgrundsbilder-Wallpaper-Sync2
Hej en kul grej är ju att man kan ändra på bakgrundsbilden på multimediaskärmen i sync2.
Jag har hittat lite snygga bilder på nätet dom har ingen copyright så jag gissar att det är ok att lägga upp dem.
Ni som vill kan göra egna, kör ett bildredigeringsprogram som t.ex. IrfanView.
Bilderna måste vara 800x384 pixels samt ej större än 1.5 mb.
Lägg dem på en usb och sedan använder du usb porten i bilen. I menyn gå till "skärm" och välj ändra bakgrundsbild.
Om någon kan fixa en mall för "vinterpacketet" där man kan trycka på skärmen för att starta stol och rattvärmare samt att det står förare resp. passagerare.
Kolla på bilderna så förstår ni.
Lägg gärna upp egna eller andra bilder ni hittar på nätet.
OBS! Glöm ej att kontrollera copyright.

Om man kan fixa en mall där det står "Förare" samt "Passagerare" eller typ "Pilot" och "CoPilot" och anpassa det för ikonerna där det står stolsvärme och rattvärme.

Jag har hittat lite snygga bilder på nätet dom har ingen copyright så jag gissar att det är ok att lägga upp dem.
Ni som vill kan göra egna, kör ett bildredigeringsprogram som t.ex. IrfanView.
Bilderna måste vara 800x384 pixels samt ej större än 1.5 mb.
Lägg dem på en usb och sedan använder du usb porten i bilen. I menyn gå till "skärm" och välj ändra bakgrundsbild.
Om någon kan fixa en mall för "vinterpacketet" där man kan trycka på skärmen för att starta stol och rattvärmare samt att det står förare resp. passagerare.
Kolla på bilderna så förstår ni.
Lägg gärna upp egna eller andra bilder ni hittar på nätet.
OBS! Glöm ej att kontrollera copyright.

Om man kan fixa en mall där det står "Förare" samt "Passagerare" eller typ "Pilot" och "CoPilot" och anpassa det för ikonerna där det står stolsvärme och rattvärme.