Längd på oljestickans rör Blacktop
-
Göran 62
- Nybörjare
- Namn: Göran G
- Kör: Locost super seven replica
Längd på oljestickans rör Blacktop
Finns det någon vänlig själ som har möjlighet att mäta längden på oljestickans rör på en Blacktop 2.0? Gärna längs med röret inklusive dess böjar.
Jag har skaffat en crate motor som ej har vare sig oljesticka eller dess rör och dessutom ingen motorkod instansat. Det vore toppen och hjälper mig att söka på skroten.
Jag har skaffat en crate motor som ej har vare sig oljesticka eller dess rör och dessutom ingen motorkod instansat. Det vore toppen och hjälper mig att söka på skroten.
- Granworth
- Veteran
- Namn: Kristian S
- Kör: Transit oljebrännare , scorpio ghia 94 .
Dröm bil , se foto. - Ort: Trelleborg
- Medlemsnummer: 540
Re: Längd på oljestickans rör Blacktop
Hej.
Om du inte redan har fått tag på uppgifterna så skulle jag prova med Burton i England , i deras katalog bygger / har dom ju en hel del olika motorer så ställ frågan till dom , Dom har ju ombyggnads kit från tvärt till rakt osv till det mesta med allt vad det innebär .
MVH Krille
Om du inte redan har fått tag på uppgifterna så skulle jag prova med Burton i England , i deras katalog bygger / har dom ju en hel del olika motorer så ställ frågan till dom , Dom har ju ombyggnads kit från tvärt till rakt osv till det mesta med allt vad det innebär .
MVH Krille
.....Vad hjälper 500 Hästar under huven... , ... När det sitter en förståndslös bakom ratten...
Old Fords Never Die They Just Goes Faster..
Old Fords Never Die They Just Goes Faster..
-
Göran 62
- Nybörjare
- Namn: Göran G
- Kör: Locost super seven replica
Re: Längd på oljestickans rör Blacktop
Tack för tipset