Flygel i vårsolen!
- Davve
- Legend
- Namn: David Eriksson
- Kör: Chevy Bel Air 65 2dr post, XC90 D5 my16
- Kontakt:
Flygel i vårsolen!
Ska försöka fixa någon bättre actionbild under morgondagen om jag hinner... den gillar verkligen torr asfalt
Till salu btw...
Till salu btw...
- Bilagor
-
-
MVH: Davve
Slutfordat...
Slutfordat...
- fordmaffian
- Legend
- Namn: Robert Åhlin
- Kör: Ford scorpio -92, scorpio -96, scorpio -89 och ford granada cupé -72
- Davve
- Legend
- Kontakt:
Nej, heldött... dock en svinkall och lång vinter. Får se om det blir bättre nu.Magnus skrev:Fortfarande inte såld!??
Kan inte förstå att det kan vara så svårt, det är ju en "levande" ikon! Försökt i Norge? Det lär vara en bra marknad där man inte tvekar att betala bra för fina exemplar?
/ Magnus
Nej, norge är segt nu också... det blir dyrt trots att norska kronan och de kan fibbla med tullningen o.s.v. det är såna brutala avgifter för registrering så det blir inte speciellt billigt för dom att släpa hem en bilen för 130k sek.
Vi får se, det är ju en frän bil, men mycket bundet kapital och ha skiten stående tyvärr... känns som om jag kan göra vettigare saker med pengarna just nu.
Slutfordat...
Slutfordat...
- Davve
- Legend
- Kontakt:
Jag lever i nuetSkinkis skrev:Har du möjlighet så stoppa undan den om den är i vettigt originalskick. Tror du kommer sparka dig själv om ~10år när värdet börjar klättra riktigt högt för vettiga originalare...
Svårt att sia om framtiden för Fordarna, just nu verkar det ju ha nått botten tyvärr... rea på bilar och delar till höger och vänster... tråkigt.
Slutfordat...
Slutfordat...
- Lars_Turbo
- Legend
- Namn: Steven R
- Kör: Eskråt och Saab