Ford Focus -00 skrotas!
-
Peter H
- Legend
- Namn: Peter Hallgren
- Kör: Ford C-Max Ghia -06 1,8 FFV, Suzuki SX4 FFV -08, Miata MX5 -91 Kawasaki KLR 650 Tengai -91 Samtliga etanoldrivna.
- Kontakt:
Ford Focus -00 skrotas!
Har haft en något skrotfärdig Focus kombi -00 alldeles för länge ståendes på tomten, sopslut vet jag iaf motor är! Som fönsterhissarna fram, hjul är plockade! Ska sägas att den med stått i typ 10 år så bromsar osv är rätt körda!
Annars är den rätt hyfsad i karossen och en fast dragkrok sitter där, som jag monterade för typ 15 år sedan, bara rensa helt gratis den som behöver nått och finns i krokarna.
Är med fylld med diverse olika bilprylar, lampor osv, till Opel, Honda osv, bara hojta till å ska försöka fixa till lite bilder,,,
Tänkte sedan få veck eländet till sista vilan senast hösten,,,
Annars är den rätt hyfsad i karossen och en fast dragkrok sitter där, som jag monterade för typ 15 år sedan, bara rensa helt gratis den som behöver nått och finns i krokarna.
Är med fylld med diverse olika bilprylar, lampor osv, till Opel, Honda osv, bara hojta till å ska försöka fixa till lite bilder,,,
Tänkte sedan få veck eländet till sista vilan senast hösten,,,
-
MatsW
- Erfaren
- Namn: Mats Webjörn
- Kör: Ford Focus -00
Re: Ford Focus -00 skrotas!
Hej,
Det var ett tag sen detta inlägg gjordes, men är bilen kvar? Är isåfall intresserad av draget
Det var ett tag sen detta inlägg gjordes, men är bilen kvar? Är isåfall intresserad av draget