S: Intresse koll. Delar från sierra 2,9 -89

Annonsen börjas med ett "S:" eller "B:". Endast bildelar/övrigt i denna avdelning!
Bille

S: Intresse koll. Delar från sierra 2,9 -89

Inlägg av Bille »

Sierra CC 2,9 -89 som jag kan sälja en hel del delar ifrån så som lyktor, inredning etc. allt är billigt för det är bättre att nån drar nytta av sakerna än att det hamnar på tippen. Köpare står för frakt.

Jag behåller allt som gör att bilen går att köra. Har även delar från en likadan 2,0 -88 och där är allt till salu. (i princip.)

Mvh Bille.

Bille

Inlägg av Bille »

Ingen som vill ha fina stolar???300 spänn? Lyktor?

[mrx]

Inlägg av [mrx] »

Det är händelsevis inte skinn på förarsätet?

Bille

Inlägg av Bille »

Det är ju inte det, hade hoppats på det när jag hämtade den men icke sa nicke. Den är valdigt basic utrustning i den.

[mrx]

Inlägg av [mrx] »

Synd... Mitt förarsäte ser inte speciellt snyggt ut...

Användarvisningsbild
Orwar
Erfaren
Namn: John Granberg
Kör: Sierra Laser

Inlägg av Orwar »

Hur ser hatthyllorna ut i bilarna? Jag är på jakt efter en fräsh hatthylla istället för den brutna och fuktskadade som jag har nu.

Bille

Inlägg av Bille »

En av dom ska se bra ut, kommer inte ihåg om det var hål för högtalare bara....ska kika lite närmare på det.

Användarvisningsbild
Orwar
Erfaren

Inlägg av Orwar »

Kolla gärna upp det, för ett rimligt pris så är jag definitivt intresserad.

Bille

Inlägg av Bille »

en av dem är OK men lite fågelbad är det, fast inte så det stör. Det är hål för två runda högtalare i som fortfarande sitter i..ge ett skambud bara.

Användarvisningsbild
Orwar
Erfaren

Inlägg av Orwar »

Hur mycket är lite fågelbad? Har du linorna som man hänger upp hyllan i bakluckan med? En hundring, är det ett rimligt pris för en fräsch hatthylla?

Låst