B: Billjud (kicker) mot bil

Annonsen börjas med ett "S:" eller "B:". Endast bildelar/övrigt i denna avdelning!
niccman
Nybörjare
Namn: Jan Eriksson
Kör: Ford Scorpio 2.9 MK2 -95
Kontakt:

B: Billjud (kicker) mot bil

Inlägg av niccman »

Kicker Baslåda 2x10"
Kicker 350.4 Slutsteg
Kicker Ez 65 framsystem + ez50 (dvs 6.5" och 5")

Bytes mot kul vinterprojektbil gärna turbo, priset på dom här prylarna är ca 5000:-

Har också en 6.5" Indash TFT skärm som kan följa med för nåt bra objekt .

Jag och Prylarna finns i Helsingborg
Bild
Bild

Pris/utgångsbud: 5000
Plats/närmaste stad: Helsingborg

skallenas

Inlägg av skallenas »

Tjenare!

Jag har ett perfekt vinterprojekt till dig! Det är en ferrariröd volvo 480 Turbo. Bilen ser riktigt bra ut och är rostfri. tror den e omlackerad för några år sedan. Jag köpte bilen själv för för bara en till två månader sedan då den känndes väldigt stabil att köra och jag skulle köra en del längre sträckor i höst. efter ungefär 200 mil med den gick kamremmen av. Och då jag inte är så meckkunning så är det inget jag kan ge mig på och fixa.

Men som bilen står nu känns den väldigt fräsh, har momo ratt, alufälgar med m-s däck, kommer inte ihåg om det e nått mer, besiktigad till hösten 2008, den var helt nybesiktigad när jag köpte den. Bytta bromsrör och nytt batteri är där.

Jag hade inga intentioner att trimma den men den har original 120 hk, och de säger på 480 klubben att orginal spridare håller för ca 150-170 genom att bara skruva upp laddtrycket. sen finns där en del som plockar ut upp åt 220 hk vilket är en hel del för en sånn liten bil, men då e det nog andra spridae och lite sånnt.

Kan ta ett par bilder av den om det är intressant, och du är välkommen att komma och titta på den, den står i Lomma, Norr om Malmö.

Ha det fint!
Staffan

niccman
Nybörjare
Namn: Jan Eriksson
Kör: Ford Scorpio 2.9 MK2 -95
Kontakt:

Inlägg av niccman »

Troligen sålt för nåt så ovanligt som Pengar *skratt*
Tackar för visat intresse

Låst