Uthyres: Garage Mek plats i Upplands Väsby uthyres
-
BigBoss302
- Nybörjare
- Namn: Berra E
- Kör: 2012 Ford Mustang Boss 302 Såld
2014 Ford Mustang GT/CS - Ort: Stockholm
- Medlemsnummer: 505
Uthyres: Garage Mek plats i Upplands Väsby uthyres
Jag hyr ut garage platser i Upplands Väsby som man får mecka i.
Det finns gemensamma platser eller egna platser inomhus.
Hyr ut per månad eller per år till företag eller privata som vinteruppställning .
Hyr ej ut som att ha bilverkstad i.
Just nu är bara ett egen garage plats ledig med egna garagedörrar för att låsa in bil i.
Man kör in i ett stor hall där man låser upp sina garagedörrar och kör in sin bil i.
Hyra är för eget garage är 2200 kronor plus moms = 2750 kronor. El o värme ingår
Men i ovan garage plats får ej dammiga arbeten förekomma p.g.a att uppvärmning sker med Luft)luft värmepump.
Jag har även 4 st större hallar där det står ca 5-10 st bilar gemensamt och som delar på sina hyreskostnader
men i de hallarna är det för närvarande fullt med bilar.
Vi gör sedvanlig kreditkontroll på varje en som hyr.
Välkommen med frågor Mvh Big Boss 302
Skicka PM
Det finns gemensamma platser eller egna platser inomhus.
Hyr ut per månad eller per år till företag eller privata som vinteruppställning .
Hyr ej ut som att ha bilverkstad i.
Just nu är bara ett egen garage plats ledig med egna garagedörrar för att låsa in bil i.
Man kör in i ett stor hall där man låser upp sina garagedörrar och kör in sin bil i.
Hyra är för eget garage är 2200 kronor plus moms = 2750 kronor. El o värme ingår
Men i ovan garage plats får ej dammiga arbeten förekomma p.g.a att uppvärmning sker med Luft)luft värmepump.
Jag har även 4 st större hallar där det står ca 5-10 st bilar gemensamt och som delar på sina hyreskostnader
men i de hallarna är det för närvarande fullt med bilar.
Vi gör sedvanlig kreditkontroll på varje en som hyr.
Välkommen med frågor Mvh Big Boss 302
Skicka PM