K: Lamphållare Bakljus Scorpio -98

Annonsen börjas med ett "K:" eller "S:".
nissenissen
Erfaren
Namn: Fredrik Mathsson
Kör: Scorpio

K: Lamphållare Bakljus Scorpio -98

Inlägg av nissenissen »

Nåååågon som har en lamphållare liggandes, som passar till mitt Scorpio -98 bakljus?
Alltså plastmojen som håller själva glödlampan, som man vrider och låser fast i sargen.
Köpte nya baklyktor till min, och jag fick inte med alla lamphållarna. De nya använder enpoliga lampor, så mina gamla hållare passade inte, som var för 2 poliga :(
Jag har massor av svarta och vita hållare, men det är bara de gråa som passar, och jag saknar en. Den ska vara till den vanliga bakbelysningen, se bild 3. Hade varit kanon om någon kunde skicka en till mej, eller hämtar jag, inom Blekinge. Antar att det är samma hållare från 95-98.

Bild

Bild

Bild

Användarvisningsbild
granadadr
Legend
Namn: Jörgen A.
Kör: Granada, scorpio samt en del andra Fordar

Inlägg av granadadr »

nissenissen skrev:Nåååågon som har en lamphållare liggandes, som passar till mitt Scorpio -98 bakljus?
Alltså plastmojen som håller själva glödlampan, som man vrider och låser fast i sargen.
Köpte nya baklyktor till min, och jag fick inte med alla lamphållarna. De nya använder enpoliga lampor, så mina gamla hållare passade inte, som var för 2 poliga :(
Jag har massor av svarta och vita hållare, men det är bara de gråa som passar, och jag saknar en. Den ska vara till den vanliga bakbelysningen, se bild 3. Hade varit kanon om någon kunde skicka en till mej, eller hämtar jag, inom Blekinge. Antar att det är samma hållare från 95-98.

Bild

Bild

Bild
jag borde ha, kan kolla,, har ett par orginalbakljus från en 95a,

nissenissen
Erfaren
Namn: Fredrik Mathsson
Kör: Scorpio

Inlägg av nissenissen »

granadadr skrev:jag borde ha, kan kolla,, har ett par orginalbakljus från en 95a,
Jaaa, hade varit kanon! Men som jag förstått så är de färgkodade var dom passar, så måste nog vara den gråa. Den passar bara i just det hålet där jag saknar en. De svarta och vitaktiga passar iaf inte, trots att de ser hyfsat lika ut.

Skriv svar