K: T5 låda cosworth
-
DPDP
- Nybörjare
- Namn: DP-T
- Kör: Ford Sierra och RWD
K: T5 låda cosworth
söker en T5 låda cosworth
skicka pm om ni har!!
//Danne
skicka pm om ni har!!
//Danne
- mr Costin
- Legend
- Namn: Bror H
- Kör: Mercedes Benz
Jag tar 6000:- för en renoverad låda med gamla i inbyte. Då får det ej vara skador på drev, hus eller utgående axel. Skulle det finnas skador på drev, hus eller utgående axel så debiterar jag 3000:- för att lådan ej går att renovera.
Skulle något saknas om lådan är isärplockad kan det bli en debitering beroende vad det rör sig om. Tjafsar inte om småkrafs man byter vid renovering eller nån skruv.
Jag kan naturligtvis också renovera inlämnad låda så du får tillbaka samma, pris beroende på vad som är sönder. Grundpris renovering med nya lager, synkringar och tätningar 7000:-. Kan också nötblästra hus och ytbehandla skruvar så lådan ser ut som ny mot 3000:- i tillägg.
Ett års garanti på allt utom avkörda kuggar.
granadadr vad är sönder i din låda?
Skulle något saknas om lådan är isärplockad kan det bli en debitering beroende vad det rör sig om. Tjafsar inte om småkrafs man byter vid renovering eller nån skruv.
Jag kan naturligtvis också renovera inlämnad låda så du får tillbaka samma, pris beroende på vad som är sönder. Grundpris renovering med nya lager, synkringar och tätningar 7000:-. Kan också nötblästra hus och ytbehandla skruvar så lådan ser ut som ny mot 3000:- i tillägg.
Ett års garanti på allt utom avkörda kuggar.
granadadr vad är sönder i din låda?
Transit TDi
Lotus Cortina -65
Banbusbil YBW Cortina -65
Svart flügel
Korvkioskracer Cortina GT -68
IH B414 nu med 2 kedjor
Hungrig Rottweiler
Blondin (inte jag)
Ford betyder First On Racing Day
Lotus Cortina -65
Banbusbil YBW Cortina -65