S: Fiesta ST -06 (FCS Erbjudande, Sveriges billigaste!)
- Istvan
- Legend
- Namn: Istvan C
- Kör: Blandat
- Kontakt:
S: Fiesta ST -06 (FCS Erbjudande, Sveriges billigaste!)
Hejsan alla!
Nämligen så att jag tänkte byta ut min lilla andra bil mot något lite större. Så jag prövar annonsera ut den här för ett väldigt bra pris!
Jag är den 2:a ägaren, ägaren före mig var en äldre herre (50+) som hade den till och från jobbet att pendla med. Så mekaniskt känns bilen verkligen som ny!
Lite info om bilen:
- 8900 mil
- Fullservad
- Skattad & besiktigad till Januari 2010
- Halvskinn
- AC
- Elhissar & Elspeglar
- 16" original fälgar till sommardäcken
- 15" alufälgar med nästan nya vinterdäck
- Stolsvärme
- Fjärrlås
- Små extraljus
- m.m.
Kan ev tänkas byta mot en nyare Focus ST, Focus RS, Saab 9-3 SS Aero eller Golf V GTi. Naturligtvis med pengar emellan från mig!
Försvinner inte bilen inom kort, så byts den nog in! Därför vill jag passa på och kanske låta någon göra en bra affär! (värderad till 69tusen på en bilfirma, men vill hellre köpa bil privat och kunna välja lite bättre)
Enda nackdelen/felen på bilen är följande:
- Dåliga däck fram på sommarfälgarna
- En spricka på framrutan, men den sitter väldigt lågt, i höjd med vindrutetorkarna. Så inget man stör sig på alls, och det är inget som de anmärker på besiktningen heller!
Ni når mig helst på telefon: 0735-936760
Eller via mail: istvan.c@hotmail.com

MVH
István
Pris/utgångsbud: 68.000
Plats/närmaste stad: Borås
Pris/utgångsbud: 68.000 kr
Nämligen så att jag tänkte byta ut min lilla andra bil mot något lite större. Så jag prövar annonsera ut den här för ett väldigt bra pris!
Jag är den 2:a ägaren, ägaren före mig var en äldre herre (50+) som hade den till och från jobbet att pendla med. Så mekaniskt känns bilen verkligen som ny!
Lite info om bilen:
- 8900 mil
- Fullservad
- Skattad & besiktigad till Januari 2010
- Halvskinn
- AC
- Elhissar & Elspeglar
- 16" original fälgar till sommardäcken
- 15" alufälgar med nästan nya vinterdäck
- Stolsvärme
- Fjärrlås
- Små extraljus
- m.m.
Kan ev tänkas byta mot en nyare Focus ST, Focus RS, Saab 9-3 SS Aero eller Golf V GTi. Naturligtvis med pengar emellan från mig!
Försvinner inte bilen inom kort, så byts den nog in! Därför vill jag passa på och kanske låta någon göra en bra affär! (värderad till 69tusen på en bilfirma, men vill hellre köpa bil privat och kunna välja lite bättre)
Enda nackdelen/felen på bilen är följande:
- Dåliga däck fram på sommarfälgarna
- En spricka på framrutan, men den sitter väldigt lågt, i höjd med vindrutetorkarna. Så inget man stör sig på alls, och det är inget som de anmärker på besiktningen heller!
Ni når mig helst på telefon: 0735-936760
Eller via mail: istvan.c@hotmail.com

MVH
István
Pris/utgångsbud: 68.000
Pris/utgångsbud: 68.000 kr
István Csiszár
Tags: