Välkommen till vårt uppdaterade forum!
Klubbens forum har fått sig en välbehövlig uppfräschning och vi hoppas att du snart känner dig som hemma här igen.
Tveka inte att lämna eventuella synpunkter eller ideér till oss, mer information hittar du här: LÄNK

Lösenord
Inga lösenord har kunnats flyttas med då de är krypterade. Tryck bara på knappen "Jag har glömt mitt lösenord" när du loggar in och följ instruktionerna för att ange det igen.
Behöver du ändra din e-postadress så skicka ett meddelande till info@fordclubsweden.se med ditt användarnamn samt gamla och nya e-postadressen.

MVH,
Styrelsen i Ford Club Sweden

S: Ford Cougar 1999

Annonsen börjas med ett "S:" eller "B:". Endast bilar i denna avdelning!
Användarvisningsbild
andy.andersson
Nybörjare
Namn:

S: Ford Cougar 1999

Inläggav andy.andersson » fre mar 13, 2020 3:17 pm

Har en ford cougar 1999 V6 2.5 24W 170 även kallad ford mercury i USA amerikansk sportbil vill sälja den då upptäcktes ett fel med en lagning med för tjock plåt på bakaxelbalken vid besiktningen i januari och de hade missat den på besiktningen för två år sen och jag var inte beredd på detta jag har inte tid å råd att reparera så säljer gärna bilen bilen den är väldigt fint skick i övrigt och går fint i motor och batteri är just nu urladdat för stått sen besiktningen i slutet av januari så batteri behöver bytas och bromsskivor fram är dåliga med och jag har alla papper på besiktningar och service böcker är med och sitter helt nya kumho sport vinterdäck med dubb på dom kostade mig 4400 har kvitto på däcken har bara åkt någon mil på dom. om den kan hämtas så snart det går då den bara står nu köptes för 15000 för ett år sen med dom felen som är nu och de upptäcktes på besiktningen i slutet av januari i år känns inget kul och jag har varken tid och ork och ekonomi att ha bilen kvar hoppas på att någon vill köpa bilen skulle underlätta för mig just nu då den bara står nu.
Bilagor
DSC_0131.JPG
DSC_0132.JPG
DSC_0134.JPG
_20200309_131643.JPG
_20200309_131442.JPG
_20200309_131508.JPG
_20200309_131615.JPG