Focus RS mkII tuning
-
race_jocke
- Erfaren
- Namn: Joacim C
- Kör: Focus RS MKII,Impreza wrx sti
- MätZ
- Legend
- Namn: Mats Ekström
- Kör: Ford Focus RS -10
Halloj
Vet inte om det är rätt forum för denna frågan, men jag testar
Hade en liten fundering om att beställa Autotech APC chip från JW Racing i England till Focus RS mk2 -10.
Det borde ju finnas nån här på forumet som har gjort det. Borde ju inte vara nå speciellt bara för att det är från England.
Vore tacksam för lite svar och hjälp
Hade en liten fundering om att beställa Autotech APC chip från JW Racing i England till Focus RS mk2 -10.
Det borde ju finnas nån här på forumet som har gjort det. Borde ju inte vara nå speciellt bara för att det är från England.
- Keller
- Legend
- Namn: Simon Keller
- Kör: Probe GT, Focus ST250, P100 x2
- Medlemsnummer: 190
- Kontakt:
Verkar lite omständigt att beställa Autotech trim från JW. Då vi dessutom har rabatt på handenheternaMätZ skrev:Halloj
Dock är Lee grymt bra att ha att göra med på JW. Är du dessutom medlem antingen hos ST Owners Club eller RS Owners Club så får du rabatt. Frakterna brukar dock bli rätt dyra :/ Så ska du handla så säg gärna till med typ en tråd eller bara dra ett PM (iaf till mig
/Keller
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
- MätZ
- Legend
- Namn: Mats Ekström
- Kör: Ford Focus RS -10
Krångligt borde det ju inte vara, beställer, betalar, väntar, hämta grejjerna på posten och sen montera dom
hehe...
Anledningen är ju att det är så mycket billigare att handla från England, det va min tanke iallafall. Men inget är ju skrivet
i sten, har inte ens bestämt mig om det blir nå trim överhuvudtaget
Anledningen är ju att det är så mycket billigare att handla från England, det va min tanke iallafall. Men inget är ju skrivet
i sten, har inte ens bestämt mig om det blir nå trim överhuvudtaget