Fått fel saker från Teamtorquesteer!

Allt om Fords modeller C-MAX, Focus och Kuga.
Maffa
Erfaren
Namn: Marcus Olsson
Kör: Ford focus RS 10

Fått fel saker från Teamtorquesteer!

Inlägg av Maffa »

Vet inte vart jag ska posta detta så postar det här.

Har beställt mudflaps från Team torquesteer och fick hem en lapp i bredvådan att jag kunde hämta ut mitt paket på posten idag. Åkte dit och dom hade lite problem med att hitta paketet. Fick till slut ett stort jävla paket som jag tyckte va lite stort för ett par stänkisar, men aja tänkte jag. Kommer hem och öppnar och jag har då fått http://www.teamtorquesteer.co.uk/05-focus-mk2-lighting/focus-mk2-techno-led-design-black-tailights.html istället för vad jag beställde.

Verkar som att posten har förväxlat paket. Den som ska ha detta paket heter Robin Johansson, står hans adress och post nr (vill inte skriva de här)

På paketet står det "delivery adress Mr Robin Johansson". posten har även skrivit Robin Johansson osv. Sen har posten klistrat sin klister remsa med mitt namn och adress på. Kan de va så att posten har förväxlat paket?

Får åka till posten imorn och kolla med dom.

Finns det någon Robin Johansson på denna sida föresten?

Användarvisningsbild
farsan
Legend
Namn: Andreas Schönemann
Kör: brandbil
Medlemsnummer: 4

Inlägg av farsan »

Du har PM!
*Klanledare*

FIXIT Transmission
Hydraulic optimering
Vikens Maskin
Ma Composit & Plexiglas AB]
P-racing dash

Frikk
Erfaren
Namn: Rikard Fridell
Kör: Focus Rs 09

Inlägg av Frikk »

Maffa skrev:Vet inte vart jag ska posta detta så postar det här.

Har beställt mudflaps från Team torquesteer och fick hem en lapp i bredvådan att jag kunde hämta ut mitt paket på posten idag. Åkte dit och dom hade lite problem med att hitta paketet. Fick till slut ett stort jävla paket som jag tyckte va lite stort för ett par stänkisar, men aja tänkte jag. Kommer hem och öppnar och jag har då fått http://www.teamtorquesteer.co.uk/05-focus-mk2-lighting/focus-mk2-techno-led-design-black-tailights.html istället för vad jag beställde.

Verkar som att posten har förväxlat paket. Den som ska ha detta paket heter Robin Johansson, står hans adress och post nr (vill inte skriva de här)

På paketet står det "delivery adress Mr Robin Johansson". posten har även skrivit Robin Johansson osv. Sen har posten klistrat sin klister remsa med mitt namn och adress på. Kan de va så att posten har förväxlat paket?

Får åka till posten imorn och kolla med dom.

Finns det någon Robin Johansson på denna sida föresten?
När man beställer Mudflaps ska man beställa 4 st eller e det en sats som innehåller 4 st?

Maffa
Erfaren
Namn: Marcus Olsson
Kör: Ford focus RS 10

Inlägg av Maffa »

Frikk skrev:När man beställer Mudflaps ska man beställa 4 st eller e det en sats som innehåller 4 st?
Är en sats som innehåller 4 st.

Skriv svar