Vilken version av Focus har jag köpt?
-
skrackodla
- Nybörjare
- Namn: Anders H
- Kör: Ford Focus 1.0 EcoBoost 126hk
Vilken version av Focus har jag köpt?
Hej alla Ford-genier!
Jag har precis köpt en Focus EcoBoost 126hk kombi från 2013.
Jag har kollat på Focus under några veckor och som med alla bilar finns det varianter på alla modeller, vad jag undrar nu är vilken variant har jag köpt?
Det som sticker ut mest för mig är Sony-stereon, något jag förstått finns på ST-line modellen. Kanske har den lite mer kjol än standard(?) och säljaren trodde det var något med displayen ovan stereon som skiljde sig.
Kan någon av er säga vad som är skillnaden på min bil från andra varianter? Kul att veta och bra när man ska sälja.
Regnr: MXP 970
Bilderna på bilen är min bil, bild på stereon är från google.
Väldigt tacksam för hjälp!
Jag har precis köpt en Focus EcoBoost 126hk kombi från 2013.
Jag har kollat på Focus under några veckor och som med alla bilar finns det varianter på alla modeller, vad jag undrar nu är vilken variant har jag köpt?
Det som sticker ut mest för mig är Sony-stereon, något jag förstått finns på ST-line modellen. Kanske har den lite mer kjol än standard(?) och säljaren trodde det var något med displayen ovan stereon som skiljde sig.
Kan någon av er säga vad som är skillnaden på min bil från andra varianter? Kul att veta och bra när man ska sälja.
Regnr: MXP 970
Bilderna på bilen är min bil, bild på stereon är från google.
Väldigt tacksam för hjälp!
Tags:
- therealpinto
- Legend
- Namn: Gustaf Ulander
- Kör: Capri Turbo, Capri, Cortina, Kuga ST-Line, Mach-E LR AWD, Sierra 2.9, inte XR4x4 (snyft!)
- Medlemsnummer: 37
- Kontakt:
Re: Vilken version av Focus har jag köpt?
Sony-stereon fanns som tillval på "alla" Focusmodeller, minns jag rätt fick man välja till den för att få telefon-Bluetooth och lite sånt.
Annars ser väl din ut som en "vanlig" Focus tycker jag, ST-line kom först 2017. Innan dess fick man "bygga" sin ST-linevariant själv genom att lägga till stylingpaket med kjolar, spoiler osv.
Annars ser väl din ut som en "vanlig" Focus tycker jag, ST-line kom först 2017. Innan dess fick man "bygga" sin ST-linevariant själv genom att lägga till stylingpaket med kjolar, spoiler osv.
I'm on a NCHB diet. No Carb High Boost
-
davveno1
- Erfaren
- Namn: David Hult
- Kör: Ford Focus
Hade bluetooth telefon och ickesony i min focus så det stämmer inte.
-
skrackodla
- Nybörjare
- Namn: Anders H
- Kör: Ford Focus 1.0 EcoBoost 126hk
Jag förstår, stort tack för svar!