Frågor gällande led-bakljus Focus
-
Ekman87
- Nybörjare
- Namn: David Ekman
- Kör: Ford Focus 1.6 tdci 2010
Frågor gällande led-bakljus Focus
Hejsan! Ny användare här, har ett lite drygt problem som inte ens borde fått uppstå. Men det är så att jag haft bilen på en plåtverkstad för en parkeringsskada. Jag har led-varianten på bakljusen på min 2010 Focus kombi och verkstaden har helt enkelt slängt den gamla lyktan som sprack lite lätt pga parkeringsskadan. De monterade då en ny lykta, dock så satte de "standard" varianten med glödlampor. Jag påpekade detta och de ursäktade sig. Fick självklart en ny led-lykta efter någon vecka. Men då visar det sig att de även slängt lamphållaren som satt på led-lyktan och kan nu inte få tag på en sådan.
Har sökt genom vad som känns som hela internet efter en sån hållare men inte hittat någon, verkar va halvt omöjligt! Verkstaden hittar heller ingen och erkänner ju sitt fel.
Finns det någon som vet vars man kan vända sig? Bildelsbasen har inga och de har utgått utan ersättning hos Ford.
Är lite lätt desperat då det känns skittrist att åka runt med 2 olika belysningar där bak då jag brukar försöka ta väl hand om mina fordon.
Tack för er tid
Har sökt genom vad som känns som hela internet efter en sån hållare men inte hittat någon, verkar va halvt omöjligt! Verkstaden hittar heller ingen och erkänner ju sitt fel.
Finns det någon som vet vars man kan vända sig? Bildelsbasen har inga och de har utgått utan ersättning hos Ford.
Är lite lätt desperat då det känns skittrist att åka runt med 2 olika belysningar där bak då jag brukar försöka ta väl hand om mina fordon.
Tack för er tid