Antisladdproblem
-
Mondeo 2003
- Nybörjare
- Namn: Christer Joanson
- Kör: Ford Mondeo Ghia 2,5 2003
Antisladdproblem
Hej, min Mondeo Ghia V6 2003 uppförde sig konstigt för några dagar sen,jag tryckte på antisladden när jag åkte till Göteborg och efter ca:6-7 mil så kände jag att det börja lukta bränt och stannade och kollade överallt men fann inget konstigt så jag åkte vidare men utan att koppla in antisladden och sen dess har det inte luktat bränt. Har någon varit ute för samma sak eller vet vad detta brända beror på för troligt har det att göra med antisladden inkopplad.
- mondeo
- Veteran
- Namn: Peter B
- Kör: Ford Focus TDCI 1,5 2016 Ford Fiesta MK1 1983
Antisladdsystemet är alltid inkopplat, däremot finns en knapp för att avaktivera det.Mondeo 2003 skrev:Hej, min Mondeo Ghia V6 2003 uppförde sig konstigt för några dagar sen,jag tryckte på antisladden när jag åkte till Göteborg och efter ca:6-7 mil så kände jag att det börja lukta bränt och stannade och kollade överallt men fann inget konstigt så jag åkte vidare men utan att koppla in antisladden och sen dess har det inte luktat bränt. Har någon varit ute för samma sak eller vet vad detta brända beror på för troligt har det att göra med antisladden inkopplad.