Montera ST takvinge på Mondeo 2015

Allt om Fords modeller Edge, Mondeo, Galaxy & S-Max.
Lobo Gixxer
Erfaren
Namn: Lobo Gixxer
Kör: Mondeo HGV 2.0 EcoBoost -15, Focus HGV 1,8 FlexiFuel -07.

Montera ST takvinge på Mondeo 2015

Inlägg av Lobo Gixxer »

Hejsan, Jag ska montera en Mondeo ST (HGV) takvinge på min Mondeo Titanium HGV. Jag har vingen, lackad och klar, alla monteringsattiraljer osv. Jag har även en moneringsanvisning men kruxetär att den ipricip bara visar hur man ska montera klisterremsorna på vingen. I monreringssatsen ingår prylar som finns i monteringsanvisningen men som inte visas hur dom ska användas.

Är det någon som gjort samma jobb och skulle kunna delge lite info eller om någon vet var jag kan hitta en komplett monteringsanvisning, dvs själva monteringen på bilen. Har googlat sönder mig utan att hitta något nyttigt.

Tack på förhand.
Run, Hide, Pray....Sooner or Later, You Have to Play!

Användarvisningsbild
MalZon
Legend
Namn: Jonas Malm
Kör: Sierra Cosworth 4x4, Kuga TDCI, P100, Taunus GXL
Medlemsnummer: 79
Kontakt:

Re: Montera ST takvinge på Mondeo 2015

Inlägg av MalZon »

Lobo Gixxer skrev:
tor jul 23, 2020 1:39 pm
Hejsan, Jag ska montera en Mondeo ST (HGV) takvinge på min Mondeo Titanium HGV. Jag har vingen, lackad och klar, alla monteringsattiraljer osv. Jag har även en moneringsanvisning men kruxetär att den ipricip bara visar hur man ska montera klisterremsorna på vingen. I monreringssatsen ingår prylar som finns i monteringsanvisningen men som inte visas hur dom ska användas.

Är det någon som gjort samma jobb och skulle kunna delge lite info eller om någon vet var jag kan hitta en komplett monteringsanvisning, dvs själva monteringen på bilen. Har googlat sönder mig utan att hitta något nyttigt.

Tack på förhand.
Hej! Var vänlig och fyll i ditt namn i din profil. Kunde inte hitta någon med det namnet folkbokfört.
FORD CLUB SWEDEN – Styrelseledamot - Moderator

[ 60fot: 1,69s 201m: 7,04s@ 168,80km 402m: 10,78s@ 214,88km ]
[ Ford Sierra Cosworth 4x4 ]-[ @MalZonCossi - Bilpedanten.com ]

" Quote CossieRich: Ah yes. What i meant to say was - boost rules, but breaks things "

Skriv svar