Mondeo mk3 02 diesel2.0 -115 hk starter men stopper

Allt om Fords modeller Edge, Mondeo, Galaxy & S-Max.
Jan erik
Nybörjare
Inlägg: 1
Blev medlem: mån jan 03, 2022 5:03 pm
Namn: Jan Erik Eiene Haaland
Kör: Ford mondeo 2.0 d
02 mod
Ort: Norway
Medlemsnummer: 123

Mondeo mk3 02 diesel2.0 -115 hk starter men stopper

Inlägg av Jan erik »

:woohoo: hei herom dagen skulle jeg sjekke olje og slikt på min bil da eg akurat har kjøp denjeg så at sikkringsboken fremme ikke sto helt som den skulle og jeg tenkte da dette må jo ordnes påslik at fukt og div ikke kommer under der ble ståendes og studere dette litt og kom frem til at den store mutteren oppi dermåtte av tok av den jeg men lot bat våre på men det var da jeg oppdaget at det er montert på en ledningvfast i sjermen på biilen og inn til dette releet som eg har tatt bilde av men ikke helt nå vet hvor den skal settes for den var plutselig løs og nå jeg gløder ferdig starter med en gang men stopper etter 10-15 sec kansje og er nedten som om en bare skruer av nøkkel for den er helt død nytter ikke og prøve og starte den igjen det vil den ikke ikke før en har tatt nøkkel helt bak og start prosidyre på ny da starter deg med engang igjen men dør uthar noen noe tips til meg her hvor event denne ledningen skal henne og dette releet har 5 pinner ser bare det er 4 ibruk i boksen er det slik det skal være har ikke boka og har ikke funnet så mye om det på nett noe sån kan linke meg til en plass helst gratis der jeg kan laste ned manualen til bilen men er noe desperat her er litt avhengig av bilen og ikke helt råd til verksted helt nå så setter stor pris på hjelp fra noen av dere har ikke fått kjørt diag enda da jeg ikke har lader her jeg er nå og pleier gjøre slikt når bilen sviver
Bilagor
A0E0C71A-B0D6-497B-B392-D6B8CB38E9C9.jpeg
E698C3DC-6575-49AE-A934-09CDE418099B.jpeg