Backkamera Ford S-Max 2016
-
newbiekenobi
- Nybörjare
- Namn: Johan B
- Kör: Ford S-Max 2.0 (Mk2) TDCi 2016
Backkamera Ford S-Max 2016
Hej,
har köpt en Ford S-Max 2016, men den saknar backkamera. Har läst att det både ska och inte ska gå att montera det själv
De som säger att det går, vill mena att man kan ansluta till befintlig skärm i bilen, det finns produkter färdiga att köpa.
https://www.carcommunications.co.uk/for ... kit-sync-3
De som säger att det INTE går påstår att skärmen i bilen måste bytas ut. Låter inte troligt.
Någon här som HAR en S-Max med eftermonterad backkamera, eller i annan liknande modell?
har köpt en Ford S-Max 2016, men den saknar backkamera. Har läst att det både ska och inte ska gå att montera det själv
De som säger att det går, vill mena att man kan ansluta till befintlig skärm i bilen, det finns produkter färdiga att köpa.
https://www.carcommunications.co.uk/for ... kit-sync-3
De som säger att det INTE går påstår att skärmen i bilen måste bytas ut. Låter inte troligt.
Någon här som HAR en S-Max med eftermonterad backkamera, eller i annan liknande modell?
Take Credit for the things you do Right. Take Responsibility for the things you do Wrong.
Tags:
- granadadr
- Legend
- Namn: Jörgen A.
- Kör: Granada, scorpio samt en del andra Fordar
Re: Backkamera Ford S-Max 2016
jag har 2 orginal stereos för backkamera och jag har tillbehörs kamera med rca adapter kopplade till stereon
är moduler å annat till std kamera, nu är ju detta en lite äldre Mondeo,, men är ju moduler mm till nyare med,, har dem också fakra kontakter till kameran? för är ju att få in signal som är grejen
- Bilagor
-
-
-
cox
- Veteran
- Namn: Micke w
- Kör: Mondeo mk5
Ska bara vara att montera, sedan lite jox med Forscan för att tala om för datamodulen att bilen faktiskt har en sådan.
Skickat från min SM-A528B via Tapatalk
Skickat från min SM-A528B via Tapatalk
- granadadr
- Legend
- Namn: Jörgen A.
- Kör: Granada, scorpio samt en del andra Fordar
kan man flytta över från en mondeo till en annan med? mk4 ??