Sony Stereo med Bluetooth
-
Greeeken
- Erfaren
- Namn: Leffe M
- Kör: Galaxy
Sony Stereo med Bluetooth
Tjoho på er alla
Har en Galaxy 2007 med en Sony stereo
När man trycker på telefon knappen så står det ju bara MUTE.
Vanligt att Bluetooth modulen är paj vad jag förstår.
Plockade bort handsfacket men där finns ingen modul alls. Trodde att alla bilar kom med det installerat o klart.
Eller har jag fel här?
Kan det kanske vara så att man eftermonterat denna Sony stereo?
Vilka Bluetooth modeller kan man ha till denna stereo? Finns ju med usb , utan usb osv osv.
Någon som vet?
Har en Galaxy 2007 med en Sony stereo
När man trycker på telefon knappen så står det ju bara MUTE.
Vanligt att Bluetooth modulen är paj vad jag förstår.
Plockade bort handsfacket men där finns ingen modul alls. Trodde att alla bilar kom med det installerat o klart.
Eller har jag fel här?
Kan det kanske vara så att man eftermonterat denna Sony stereo?
Vilka Bluetooth modeller kan man ha till denna stereo? Finns ju med usb , utan usb osv osv.
Någon som vet?
Senast redigerad av 1 Greeeken, redigerad totalt 0 gånger.
- granadadr
- Legend
- Namn: Jörgen A.
- Kör: Granada, scorpio samt en del andra Fordar
Re: Sony Stereo med Bluetooth
en fråga, Hade den full bt? meo kunde du streama musik? eller bara prata i telefonen? för Mondeo som delar mkt delar med galaxyn, har olika moduler för dem med streaming, tyvärr vet jag ej var den sitter på en galaxy,, på mondeon så sitter den OVANFÖR handskfacket, man tar lös det å sen ovanför sitter den, högra är för streaming
- Bilagor
-
-
Greeeken
- Erfaren
- Namn: Leffe M
- Kör: Galaxy
Re: Sony Stereo med Bluetooth
granadadr skrev: ↑ons apr 23, 2025 5:15 pmen fråga, Hade den full bt? meo kunde du streama musik? eller bara prata i telefonen? för Mondeo som delar mkt delar med galaxyn, har olika moduler för dem med streaming, tyvärr vet jag ej var den sitter på en galaxy,, på mondeon så sitter den OVANFÖR handskfacket, man tar lös det å sen ovanför sitter den, högra är för streaming
Tjena
Det var så redan från början när jag köpte bilen. Det är först nu när jag tog tag i det och kollade som jag märkte att den saknades
Den ska sitta bakom handsfacket. Man får plocka bort handsfacket för att komma åt.
Visas bra i denna video