Busstningar till framvagnsbrygga?
- Stampster
- Veteran
- Namn: Oskar Brandberg
- Kör: Sierra rs500 Cosworth
Busstningar till framvagnsbrygga?
Någon som vet var man kan få tag i plast busstningar till framvagnsbryggan? Alltså dom två stora som sitter mot karossen? Jag har powerflex black till resten av bilen men dom här två verkar inte finnas att köpa. Har hört tallas om folk som köpt plast busstningar??
- Stampster
- Veteran
Torn
Nej inte dom utan dom du bultar upp bryggan med. Bifogar en bildSK Racing skrev:Menar du dom till fjäderbenen, uppe i tornen?
Powerflex black vet jag inget om, men "vanliga" gula finns och jämfört med std i gummi så är det som ett möte i jämförelse.
- Bilagor
-
- Fredin
- Legend
- Namn: Daniel Fredin
- Kör: Otroligt snabbt
- Medlemsnummer: 59
Sitter inga bussningar mellan bryggan och kaross.Stampster skrev:Det sitter ju en gummi distans om man säger så mellan bryggan och den stora brickan (koppen) som sitter mot rambenet.
Och det du beskriver låter som om du menar "kudden" på bilden med en bult genom. Det är Motorkudden det.
4x4 Cossie -90 Time Attack
Emmaboda Superstage: 1.17.71
Kinnekulle: 54.51
*070-449 2884*
Emmaboda Superstage: 1.17.71
Kinnekulle: 54.51
*070-449 2884*
- Stampster
- Veteran
Jo det e jag med på trodde bara man kunde ha något hårdare där då den känns helt sladdrig. Tänkte något hårdare mot karossen liksom.Fredin skrev:Sitter inga bussningar mellan bryggan och kaross.
Och det du beskriver låter som om du menar "kudden" på bilden med en bult genom. Det är Motorkudden det.