Drivremmarnas längd, Scorpio 2,9i
Drivremmarnas längd, Scorpio 2,9i
Tjena. Vet nån hur långa remmarna är på en Scorpa V6?
Den smarte tänker nu att "meh, ta av dom och mät", men det kan jag inte för jag ska köra med denna bilen till butik och handla dom. Och jag tänker inte göra jobbet två gånger. Onödigt.
Så nån som vet hur långa dom är? Mina är gaml å slitna å texten är borta.
Den smarte tänker nu att "meh, ta av dom och mät", men det kan jag inte för jag ska köra med denna bilen till butik och handla dom. Och jag tänker inte göra jobbet två gånger. Onödigt.
- granadadr
- Legend
- Namn: Jörgen A.
- Kör: Granada, scorpio samt en del andra Fordar
ta lös dem och ta med demLow skrev:Tjena. Vet nån hur långa remmarna är på en Scorpa V6?
och förmodligen kan man köpa remmarna på regnr,, meo de ser vad det ska vara
Har en bil att köra med. Tar jag av remmarna kör jag således ingenstans.granadadr skrev:ta lös dem och ta med dem![]()
och förmodligen kan man köpa remmarna på regnr,, meo de ser vad det ska vara
Och att söka på regnummer ger jag inte mycket för, har jämfört lite på nätet och fått tre olika längder på rem till servpump tex...
hrmmmm
edit: Men det kvittar nu för jag hittade original BOSCH nummer samt fulla specifikationer på samtliga remmar, så nu e det bara att köpa no name ifall man vill det. Och listorna på olika reservdelsdetaljister stämde inte med BOSCHs siffror. Men jag väljer att köra på BOSCHs siffror... Känns tryggt.