ford taunus 15m 1955 ngn som har info?
- Släggmek
- Legend
- Namn: Hasse B.
- Kör: 1977 Taunus 1.6L Kombi (TC 2), 1982 Taunus 2.0GL Kombi (TC 3)
Ånä, gnugga ur ögona å läs en gång tillmrford skrev:kosta multum ett 6v batteri biltema tar över 1000kr så då kostar säkert ok Q8 säkert 2000kr:)
Ska bli kulmrford skrev:får jag det att funka med billdererna så kommer jag att posta garanterat:)
"If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!" (sett på verktygslåda
)
Debatt; av latinets "de battere" - att slå sönder andra talares argument
- mrford
- Legend
- Namn: mikael k
- Kör: Ny bliven focus ST ägare då! sierra cosworth rwd torino gran sport taunus osv mm
Släggmek skrev:Ånä, gnugga ur ögona å läs en gång till, jag skrev 700nånstans för det var vad OKQ8 begärde sist jag kollade (var nog ett år sen max), Biltema är dyrare, det vet jag.
Ska bli kul. Jag har hittat lite spridda skurar info om 12m/15m och andra m-Taunusar i datagömmorna, tänkte jag skulle ta mig samman och klippa ihop det när jag får lugnt nån kväll framöver så kommer det en drapa siffror osv småningom. Kanske kan bli nåt för FAQ:t.
ser fram i mot det me infon om dessa gammla bilar:^o
- Släggmek
- Legend
- Namn: Hasse B.
- Kör: 1977 Taunus 1.6L Kombi (TC 2), 1982 Taunus 2.0GL Kombi (TC 3)
Kolla med macken du, tycker jag. Annars har Autoexperten sålt Varta 6-volt för hyfsat pris åtminstone för en par år sedan kom jag att tänka på, men de är plastiga silvergrå. Info kommer när jag hinner som sagt, sånt där är ju kul. I väntan på så kan vi väl få se lite bildermrford skrev:då ska jag fråga vad det kostar här i byn! vore ju otroligt om det vore billigare än feltema:D
ser fram i mot det me infon om dessa gammla bilar:^o
"If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!" (sett på verktygslåda
)
-
Flodabo
- Veteran
- Namn: Jan Hj
- Kör: V70. Nyinköpt Taunus P3
Re: ford taunus 15m 1955 ngn som har info?
Ok.
Hur gick det sedan med den här bilen?
Hur gick det sedan med den här bilen?