Blåste förbi en Blå RS idag på e4:an söderut i höjd med Upplandsmotor i Akalla. Jag bromsade hårt, du hejjade och jag hejjade tillbaka, sedan tryckde jag på fullt med trean i igen för jag hade tyvärr rätt så bråttom. Jag kör en Vit RS. Vem var du?
(fan, låter nästan som en matchmake.com insändare till Metrotidningen detta)
Jag fick igår bekräftat att Sverige tilldelats ytterligare ett gäng :ar, så framåt sommaren/hösten så kommer det att rulla totalt 120st svensksålda bilar ute på vägarna. Så om du blev utan i första vändan, så är det bara att kontakta din lokale Ford ÅF igen...
C skrev:Blåste förbi en Blå RS idag på e4:an söderut i höjd med Upplandsmotor i Akalla. Jag bromsade hårt, du hejjade och jag hejjade tillbaka, sedan tryckde jag på fullt med trean i igen för jag hade tyvärr rätt så bråttom. Jag kör en Vit RS. Vem var du?
(fan, låter nästan som en matchmake.com insändare till Metrotidningen detta)
Det verkar vara en blå RS på väg längs med E4:an norr om stan.
Jag körde förbi en blå RS på Essingeleden norrut för ett tag sen.
Jag körde av mot Solna och hon (jag tror faktiskt en tjej körde!) fortsatte vidare
Focus RS skrev:Jag fick igår bekräftat att Sverige tilldelats ytterligare ett gäng :ar, så framåt sommaren/hösten så kommer det att rulla totalt 120st svensksålda bilar ute på vägarna. Så om du blev utan i första vändan, så är det bara att kontakta din lokale Ford ÅF igen...
synd för oss alla som redan beställt att det kommer fler.. Men samtidigt. Fan vad kul
Focus RS skrev:Jag fick igår bekräftat att Sverige tilldelats ytterligare ett gäng :ar, så framåt sommaren/hösten så kommer det att rulla totalt 120st svensksålda bilar ute på vägarna. Så om du blev utan i första vändan, så är det bara att kontakta din lokale Ford ÅF igen...
Är det inte totalt 146 st?
70 från början. Sedan ytterligare 16 st och i dec vart det nästan klart med de sista 50 st. 146 totalt. Och sedan är minst en privatimporterad, den är från Norge.
sengstr skrev:själv ska jag försöka få tag i små rackare
Jag har små (USA-skyltar) på min Westfield, dom är smutta och fina, jag bad få sådana när jag reg. besiktigade den. Dock är det svårt att få små skyltar i "efterhand", har hört folk som försökt som har fått avslag.